{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Alt for hurtigt sat til parring igen (Marsvin) {{forumTopicSubject}}

ja jeg står her med en fra min klasse jeg er stor-fjende af.. Hun har kaniner og marsvin og passer dem simpelthen ikke ordentligt smiley Hun har fået den ide at hun skal avle uden rigtigt at have styr på det.. Hendes ene hun-marsvin blev parret op da hun var 8 måneder. Hun vejer sølle 600 gram og er skind og ben smiley -hun tager dem ikke til dyrlæge og de bliver ikke passet ordentligt. Når men denne marsvinehun blev så parret op med en han. Efter 2 måneder kommer der så denne ene unge. Den dør efter en sølle uge. Jeg vil gætte på Madmangel eller kulde da de står ude i en lade hvor der er ret koldt. dagen efter ungen er død bliver hunnen sat ind til hannen igen, - Udsultet og træt.. Jeg har gang på gang sagt at det simpelthen er for groft at gøre sådan og hunnen er alt for tynd får ikke ordentligt foder osv.. inklusiv sagde jeg at der er stor chance for at hunnen dør. "Øhh.. Ligesom nej?" Blev jeg bare efterladt med af hende.. Jeg konfrontere hende dagligt og jeg skriver det til hende på Facebook osv. vi er ret meget fjender. Jeg har forsøgt at blive hendes ven og forklare at det var forkert.. men da jeg gjorde det begyndte hun at mobbe mig.. Hvad gør man i denne situation? smiley

Kærlig hilsen Den grædefærdige Katrine..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt for hurtigt sat til parring igen (Marsvin)
Kommentér på:
Alt for hurtigt sat til parring igen (Marsvin)

Annonce