{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! Chinchilla- HURTIG {{forumTopicSubject}}

Hurtig hjælp her.
Fik jo mine piger i Januar måned. Troede bare Burger var stor, men det viste sig at hun var drægtig, for nu her hvor jeg skal gøre buret rent var der to små unger i huset.

Kan min anden hun stadig gå derinde, eller skal hun adskilles fra dem, bider hun dem ihjel??

Hurtig svar tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!! Chinchilla- HURTIG
  • #1   16. maj 2010

    Du skal nog holde dem adskildte??

    Prøv at kigge her smiley = (link fjernet)


  • #2   16. maj 2010 Kaniner og ChinChilla er altså ikke det samme =)
    Men tak for budet =)

    Altså hannen og hunnen kan jo sagtens gå sammen, men hvad med en anden hun ??


  • #3   16. maj 2010 Du kan sagtens lade dem gå sammen . hvis dine chinchillaer har gået sammen uden problemer .. vil hun kun hjælpe med ungerne lige som faren ville (:



  • #4   16. maj 2010

    Ups.. Når ja ^^'


  • #5   16. maj 2010 Men de må IKKE få sand i de første par uger for det skader de smås øjne .

  • #6   16. maj 2010 Lea: De har gået sammen så super godt. Putter og aer for hinandenen.
    Har lige kigget lidt i buret og den anden lader faktisk ungerne putte sig ind til sig også =)

    Pyha :,)

    Lea: Kan du give mig råd til hvad jeg skal gøre, har aldrig haft unger før i al den tid jeg har haft chins. sidst jeg havde var det to hanner..

    Jeg har sat vand ned i deres højde og givet hende hø ind i buret de kan putte sig i, fjernet sandbadet.

    Vejet dem for at se om de vejede hvad de skulle.
    Jeg må gerne komme til dem og tage dem, Burger vil bare gerne ud og snakkes med =)


  • #7   16. maj 2010 De drikker mælk fra deres mor i det første stykke tid .
    Du skal holde øje med deres vægt i det første stykke tid og holde øje med om de tager på i vægt gør de ikke dette skal du ud og have fat i modermælkserstatning og give dem det . men det sker ikke så tit (:

    Det er ikke godt at have hø i bundet hos chinchillaere da de spiser det.. og ligger det i bunden så skider og tisser de i det . og det har de så ikke godt af at spise..

    Du er mere end velkommen til at skrive til mig på pb hvis du har spørgsmål... vi er til for at hjælpe hinanden


  • #8   16. maj 2010 du skal bare gøre som du hele tiden har gjordt, mor passer jo ungerne, det er ikke sikkert hun vil kade dig røre de små, men så bare lad vær, min chinchilla mor er en heks da hun fik en uventet unge her, han er nu 3 uger og det er først nu jeg må røre ham for hans mor, så bare tag det roligt, gør som du plejer, så skal det hele nok gå

  • #9   16. maj 2010 Hun er bare så sød og vil selv gerne ud. Må røre og tage dem alt det jeg vil =)

Kommentér på:
HJÆLP!!! Chinchilla- HURTIG

Annonce