{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dansk kaninavlerforening
  • #2   9. maj 2010 Jeg er medlem og jeg elsker også mine dyr ellers ville jeg ikke ha dem.

Men jeg avler bare efter en standart hvor dyret skal ha en god krop, ørne skal side rigtig, en god pels, og meget andet.

Jeg kan ikke ikke sige du får mange fordele ved at være medlem når du ikke vil udstille andet end du får et blad hvor der står mange gode ting i ellers kan jeg ikke se hvad du kunne bruge det til, men du skulle en dag prøve at komme til en udstilling det er ret hyggeligt, jeg elsker at være af sted med mine kaniner.

• #3   9. maj 2010 Syntes også det kunne være rigtig sjovt at springe eller udstille mine kaniner, men syntes ikke jeg har tiden til det med til fuldtids job der gør at når jeg har hentet min datter på 1½ år så er jeg hjemme kl. 17.
    Syntes det vil kræve mere af min korte fritid at skulle træne til spring eller pusse den op til udstilling. Plus jeg ingen bil har og bor lidt ude på landet. Så har bare valgt at være hobby avler. ;o)

• #4   9. maj 2010 Ja hopper bliver jeg jo heller aldrig men udstiller det ville jeg ikke være for uden, jeg har også fuldtids job og 2 børn og en mand der er soldat men jeg hygger mig og slapper af når jeg er af sted så for mig er det et puste rum i min hverdag og så er det jo ikke hver dag eller hver weekend.

Men hvis du har nogen der kan køre dig ville jeg klart sige at du skulle prøve det.

• #5   9. maj 2010 Jeg er medlem, fordi jeg vil avle Thyringer, og så vise dem frem hvis man får en rigtig god en.!
    Også fordi at man bliver ved med at holde ''udstillings kanin'' levende, da de fleste avler er ældre, og ikke så mange unge der udstiller, men der er faktisk okay mange..
    Og det er hyggeligt med kaniner.!
    SÅ find den race, du vil avle med, og hør nærmere.. smiley c'',)

Og ja det er hyggeligt at komme med på udstillinger, o.v.s,

Og det ville være det samme for dig, hvis du avler, mens du er medlem. fordi så kan du bare tag til en udstilling i weekenderne, eller dyreskue, aflevere dyrene, og komme til præmie uddeling og hente dem igen,, .. smiley eller blive der for at snakke med alle de andre, og tag måske dit barn med.. og den forening du melder dig til, kan du måske komme med til nogle af den møder, og derefter lære folk at kende, og måske få en til at køre dig.. smiley

• #6   9. maj 2010 Kirsten: Uhh nu lokker du jo. ;o) Syntes det lyder rigtig hyggeligt med udstilling. Måske skulle jeg tage en snak med manden også høre hvad han siger.
    Har valgt race: dværgvædder simpel hen fordi at de er så børne vendelige at jeg aldrig har kendt magen.

1000 tak for svarene, bliv endelig ved med at komme med argumenter for og imod. Vil meget gerne høre jeres meninger. ;o)

• #8   10. maj 2010 Hehe Men håber du finder ud af noget, og ja tror at Dv vædderen er den rette. Fordi de er jo søde, men jeg vil bare ikke rigtig avle den race, da jeg synes at der er for mange af de unge avler der har dem, så vil gerne avle med en større, og anderledes... Men synes nu også de er rigtig søde.- Min mor skal så havde en dv vædder til kæl, her til august, såe, hehe Men ja de er også søde.. smiley

• #9   10. maj 2010 Jamen venter et kuld nu her om ca 1 uge og et om ca 3 uger. ;o)

• #10   11. maj 2010 Jeg er også medlem af Danmarks Kaninavlerforening.......
    men det er fordi jeg udstiller......men hopper også lidt....for sjov.

Som Tanja også siger, så prøv at tage familien med på en udstilling, eller til noget hop.....se hvordan det er.
    Så kan du jo overveje det bagefter.

Kommentér på:
Dansk kaninavlerforening

Annonce