{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

gravid eller ej : Kanin {{forumTopicSubject}}

hej smiley

min hun kanin har været en tur hos min han kanin og den første gang skete er ikke noget og hun bygget rede meget tidligt.....jeg valte af rense buret helt og prøve igen.....nu har hun gået 32 dage og der er stadig ikke sket noget men kan mærke noget i hendes mave..........er hun så gravid eller ej :S

har også et andet problem hun er begyndt af bygge redde / hun opholder sig meget i mit skab og der ligger halm og så tænkte jeg om hun måske have eller var i gang med af bygge rede der efter som jeg ikke viste om hun var gravid eller ej har jeg åbnet buret for hun kunne løbe rundt på mit værelse hun er meget kælen og håber op i sengen til mig kan det være et tegn på af hun er tryg nå jeg er ved hende og vil gerne ha jeg er hos hende eller er hun bare kælen
ps det er første gang hun er gravid:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid eller ej : Kanin
  • #1   25. sep 2011 Hvis det er lykkedes falder hankaninen af hunkaninen med et grynt. Det er ihvertfald en ret sikker måde at se det på hvis parringen er overvåget :). Når du intet kan mærke ved dagen og hun ikke har født vil jeg sige hun 99% sikkert ikke er gravid. Langt de fleste føder inden 32 dagen :). Send evt en pb hvis du har flere spørgsmål smiley

  • #2   25. sep 2011 okay tak

    jeg kan mærke noget i maven på hende lidt lidt som nogle små klumper

    men hvad er bedst af lukke hende ind i buret hvor hun ikke har bygget rede eller lad hende blive ude hvor reden er

    som jeg skrev før har hun bygget eller er ved af bygge rede i mit skab


  • #3   25. sep 2011 Du burde kunne mærke ungerne sparke når hun er så langt henne, men det er ikke altid man kan. Jeg har ihvertfald haft held med at kunne på mine hunner. Hun kan i princippet være begge steder, men selvfølgelig er der hvor hun er tryggest bedst. Det kommer også an på om det er en rede med hår eller om det bare er med halm? Hvis hun er i gang med at bygge rede med halm og pels tyder noget på hun er gravid.

  • #4   25. sep 2011 okay tak hun er ikke begyndt af bygge med pels men på et tidspunkt hvor hun havde brugt meget tid inde i skabet ( det var om aften ) og hun så var hoppet hen i buret havde jeg så lukket buret og lagt et tæppe over og der for hun forvieret rundt og stampet i buret....jeg åbnet buret og hun hoppede med det samme hen i skabet .....jeg tjekkede for en sikkerheds skyld om hun havde født i skabet....og det havde hun ikke

    hvor langtid kan hun gå over


Kommentér på:
gravid eller ej : Kanin

Annonce