{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Drægtig kanin - bekymring {{forumTopicSubject}}

Hej GG

Jeg skrev et indlæg for en uges tid siden, fordi min drægtige hunkanin havde plukket sig på 16. dagen.

Jeg kommer så frem til, at der nok ikke kommer unger, men jeg venter selvfølgelig alligevel indtil en uge efter termin.

Vi er så i dag på 34. dag, og der er stadig ikke kommet unger i reden, men hun har dig bygget en kæmpe rede fra et par dage siden (hun har ikke plukket sig og lagt hår i denne). Den (meget) lille rede med hår, som hun byggede tidligt er for længst trampet ned.

Jeg kan ikke mærke noget i maven, men jeg føler, at den måske godt kan være en anelse spændt. Hun vil i hvert fald slet ikke have, at man løftet (forstå mig ret, jeg har IKKE løftet hende, men hvis jeg har "ladet" som om ved at tage hænderne omkring hende), dér kan hun godt sige et enkelt grynt eller to og så fare væk til den anden ende af buret. Hun har ellers ikke rigtig vist tegn på aggressivitet siden hun blev parret, derfor vil jeg vide, om det er nogen, der har oplevet, at en falsk drægtig hunkanin også kan være lidt irriteret ved berøring af maven?

Jeg er meget bekymret for hende og vil jo slet ikke have, at det sker hende noget:) Det skal lige siges, at hun spiser (ved ikke med drikkelse, da hun havde vendt vandskålen på hovedet i dag).

Håber, at der er nogen, som har noget erfaring, som I kan dele ud af:))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig kanin - bekymring
Kommentér på:
Drægtig kanin - bekymring

Annonce