{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Min kanin snyder {{forumTopicSubject}}

Hej jeg hedder Christina jeg er ny inde for kaninavl jeg er medlem af danmarks kaninavlerforening jeg har ingen erfaring i kaninavl så derfor har jeg et spørgsmål kan en hunkanin selv bestemme om hun vil have flere unger jeg har en hunkanin hun er en dværgvædder på 1 år og hannen samme race på 2 år de fik et kuld fra april i år hun har været i brunst 2 gange siden og det har også været vellykket men alligevel kom der ingen unger gider hun bare ikke mere er det meget svært at avle kaniner jeg håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin snyder
  • #2   15. nov 2018 nu sarah ikke svarer på dit spørgsmål, men alt muligt andet (er der indlæg der er blevet slettet?) vil jeg da forsøge at komme med et par bud hvorfor du ingen unger ser, trods vellykkede parringer. Det kunne være fordi der ikke er "krudt i kanonen" ved hannen, han kan godt blive steril. Hun kan abortere. Hun eller han kan også ha ædt evt unger lige efter fødslen, hvis de voksne er stressede, hvis der kun er født 1-2 unger kan det forklare man ikke finder spor af dem... Et spørgsmål: går de sammen de to voksne hele tiden, eller kan hun blive stresset af ham på en eller anden måde? fx hvis burene står for tæt så hun ikke har ro?

  • #3   15. nov 2018 Nej de går i hver deres bur men overfor hinanden så de kan se hinanden

Kommentér på:
Min kanin snyder

Annonce