{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Art
  • #1   3. nov 2014 Kan du vise hovedet bedre?
    Umiddelbart vil jeg mene det er hybrider, når du ikke har stamtavler på dem smiley


  • #2   3. nov 2014 Dem vi købte dem af var ikke helt sikre på arten, men de lovede at det ikke var hybridere smiley de bil desværre ikke side stille smiley

  • #3   3. nov 2014 Afgjort hybrider - og endnu mere tydeligt når dem du har købt dem af IKKE er sikre på arten. Så er de uden stamtavle og dermed må de regnes som værende hybrider, da der ikke er dokumentation for deres afstamning. Det er hårdt at det skal være sådan, men det er den eneste måde man kan sikre på at de renartede forbliver renartede. Så den garanti du har fået om at de ikke er hybrider holder desværre ikke. Af farve ligner de Campbells dværghamster og så skal du have købt fra Heidi, Kenneth, Trine eller Rikke (så vidt jeg husker er der pt. ikke flere der avler renartede), for at være sikker på at få en renartet Campbells. Du kan læse mere om artsblandingerne her: http://www.hamsterviden.dk/sibirisk-dvaeligrghamsterhybrid.html

    Nu ser jeg så også at du har købt to, så jeg håber at du er informeret om at de, hvis de altså går sammen, pludselig kan blive uvenner og slås meget voldsomt. Så du skal være forberedt på at du kan være nødt til at skille dem ad.


  • #4   3. nov 2014 Jeg har to bure .
    Tak for dit svar .


Kommentér på:
Art

Annonce