{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Art i overskriften {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set 2-3 stykker være der med det samme folk skriver husk art i overskrifte til folk.

Det er fattet at det åbenbart mangler i det overordnet reglsæt, men på det gamle design blev der oprettet en tråd om det, kan ikke huske om det var fra big admin eller ej.

Men any way jeg er egentligt ligeglad med om det står i reglerne eller ej.

For mig giver det god mening, hvis man skriver art i overskriften. Man spare for det første de brugere herinde for at glo i et for dem ikke relevant emne.

Derudover må det da også for en selv være lettere og kunne nøjes med at klikke på de tråde som omhandler den dyreart man gider og læse om.

Så jeg forstår ikke hvorfor nogen hver evig eneste gang der bliver henstillet pænt til at skrive art i overskriften med det samme blander sig og skriver det står ikke i reglerne og bla bla bla.

Det er da ren og skær logik at det hjælper til overskueligheden herinde når nu ikke GG er inddelt i arter på forummet.

Og hvad kan det egentligt skade at folk skriver arter i overskiften?

Om det er en regl eller ej, aner det ikke. Det er jo ret meget kendt at ikke alle reglerne står hvor de bør.

Men som sagt så giver det i hvertfald for mig god mening at folk lige skriver art i overskriften for overskuelighedens skyld.

Og det er så min mening.

( ja har oprettet det igen da der hurtigt var en der fik ondt i røven over jeg havde fået lagt det forkert)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Art i overskriften
  • #1   21. jun 2012 er helt enig det er lige sket at jeg skriver at hun meget gerne må huske det og så får jeg direkte tilbage i hovedet DET ER IKKE EN REGL!!!
    helt erligt s¨å er det iriterende at man skal spilde tid på at gå ind og så læse og gå ud igen hvis det er noget man ikke hved noget om
    så jeg er helt enig smiley


  • #2   21. jun 2012 Nogle gange kommer folk til at glemme det, og derfor skal de ikke hakkes ned på grund af det. Men JA det er træls når der ikke står art, men synes stadig ikke man skal skældes ud pga. folk ikke har skrevet det.

  • #3   21. jun 2012 forstår godt at det er iriterende at der er nogen som skælder ud men det gør jeg fx. ikke jeg siger det på en sød måde at det ville være en god ide
    og jeg sidder ikke og kigger på forumer bare for at skrive det som der er nogen der gør og det er meget iriterende ja
    man kan jo godt sige det på en pæn måde ;:)


  • #4   21. jun 2012 Det er jo heller ikke at skælde ud at skrive "Husk dyreart i overskriften" - nogle er bare nærtagende...

  • #5   21. jun 2012 Det er en regl at overskriften skal være sigende, nogengange er man nød til at lave en der er så lang at man ikke kan få skrevet sin art ind..

    Måske man istedet bare skulle skrive feks KANIN med store bogstever som det aller første i sit indlæg, så kan de folk det ikke vedrører hurtigt hoppe ud igen, uden at de har brug max 5 sek af deres liv på det..

    Det kan ikke få mit pis i kog hvertfald smiley


  • #6   21. jun 2012 Hvis det er en regel burde man så ikke lave et vindue hvor man SKAL vælge sin art. Så er der ingen vej udenom - i stedet for de her tråde.. Ved ikke hvem der desginer hjemmesiden, men det ville da gøre alting en del lettere, og vi ville slippe for de her tråde om Art i overskriften.



  • #7   21. jun 2012 Camilla C
    Du kan jo bare lade hver med at kigge i dem, men det gør bazoom.dk
    Og engang imellem er folk nød til at få det op frisket


  • #8   21. jun 2012 Der er altså nogen der går i selvsving med det med at man skal huske arten.
    Der behøver ikke være 10 mennesker, der fortæller at overskriften skal være sigende og evt. have dyreart listet. Det er rigeligt at 1 person gør opmærksom på det, og efter min mening er det faktisk ikke at være nærtagende, når så mange mennesker bare bliver ved.
    Når der står "husk art i overskriften", er det jo heller ikke en venlig henstilling om at det er noget der er dejligt, så lyder det mere som en ordre.
    Det er da også irriterende at skulle skrive det samme 100 gange, men det kan nr. 100 nye person her inde, jo faktisk ikke gøre for.

    Jeg er enig i at det er bedst, men jeg synes klart ansvaret ligger hos GG. Der bør laves en ekstra linje e.l. hvor man kan skrive dyreart, som den så selv smider i overskriften.


  • #9   21. jun 2012 Jeg er enig med *Furrytails* Pia N

  • #10   21. jun 2012 Jeg vil også selv gerne have art i overskriften, men jeg må indrømme at det nogen gange smutter for mig.

    F.eks. hvis jeg skriver unger, glemmer jeg nogle gange at skrive kanin ude foran - selvom jeg mener at jeg har skrevet kaninunger.


  • #11   21. jun 2012 Jeg må indrømme at jeg ikke kun syntes at det er i forbindelse med ART der er problemer. Jeg syntes tonene herinde kan være lidt "hård". Kan godt føle at man stiller et spørgsmål eller fortæller noget, og så skal man i sidste ende forsvarer sig selv.

    Jeg syntes stemningen herinde skal lette lidt op og vi alle skal være trygge ved at færdes her.
    Jeg ved at mine kaniner har det godt her hos mig og jeg passer på dem - men jeg oprettede mig her da jeg er ny kanin ejer, og tænkte jeg kunne få hjælp herinde, hvis der er noget jeg var i tvivl om, men man tør næsten ikke stille spørgsmålene af frygt for at blive angrebet.



  • #12   21. jun 2012 Nogen gange er folk, især den yngre målgruppe, altså også rimelig nærtagende.
    Der er mange mennesker, inkl. mig selv, der ikke bruger tid på at pakke meninger og holdninger ind i vat og glade smileys for ikke at virke sure eller hårde når der bliver sagt noget.


  • #13   21. jun 2012 Det handler ikke om at pakke tingene ind, Men når du siger "den yngre målgruppe" regner jeg med du snakker dem under 18??
    Der er det måske endda ekstra vigtigt at man tænker over hvordan man skriver tingene?? .... Tror de fleste hvis forhåbentlig ikke alle vil det bedste for deres dyr..


  • #14   21. jun 2012 "Af dem der er herinde" skulle sætningen slutte med

  • #15   21. jun 2012 Jeg tænker på dem der oftest reagerer ved at blive stiktossede hvis de ikke får ret, og i 90% af tilfældene ender med at slette deres emne når de ikke får ret. Så er det ligemeget for mig om de er 12 eller 22 smiley

    Så længe man ikke sviner folk til, skriver grimme ting eller på anden måde henvender sig grimt til folk - så mener jeg ikke der er yderligere behov for at "pakke ting ind" som mange ellers ynder og åbenbart har behov for.


  • #16   21. jun 2012 Det er jo slet ikke det, det handler om.. Om man så er to år ældre end mig eller ej...

    Men jeg havde fx oprettet en tråd fordi jeg havde haft min ene kanin til dyrlægen, og så skulle jeg sidde og forsvarer næsten, at der ikke var nogen af de andre kaniner der havde gjort ham noget. Når dyrlægen mener at det han fejler er medfødt og vi derfor må se hvordan han har det efter weekenden..
    Hvorfor skal jeg sidde og forsvarer sådan noget? Når jeg bare opretter en tråd for at fortælle min "historie", men samtidig har en dyrlæge til at fortælle mig hvad der er galt??
    Det handler ikke om at alt skal være en svæven på lyserøde skyer, men om at alle føler de kan være her!!!!


  • #17   21. jun 2012 Tilbud på udråbstegn kan jeg se smiley

    Jeg skal ikke kunne sige det, jeg aner ikke hvad der er foregået i din tråd - jeg snakker kun generelt hvad jeg oplever.


  • #18   22. jun 2012 Og her må jeg så give Von Fancy ret.
    Der er en hel generel tendens på nettet, med at man pine død skal bruge 5 milioner smileies, ellers er man en sur kælling.
    Nogle gange kan man altså også bare skrive noget, uden der er andet i det end en kommentar.

    Ja, det er da tilsyneladende noget rod med din tråd Camilla C, og der er også nogle gange, hvor det virker som om personer får gejlet hinanden op.
    Problemet ligger også i, at der reelt ikke er nogen der styrer det her forum. Hvis dem der havde lavet det, nu kiggede med her inde, og satte nogle grænser de selv mente skulle være der, så ville stemningen helt automatisk blive bedre.

    Men helt ærligt, så er det umuligt at gøre noget ved, når der kommer en og stiller et spørgsmål, vedkommende får svar, men bliver død fornærmet, fordi det var nogle andre svar vedkommende var på udkig efter.
    Det hører i langt de fleste tilfælde til en bestemt aldersgruppe, og det er tankegangen der er sådan. Det er også et tidspunkt hvor man skal lærer at tage kritik til sig, og det kan være hårdt, det nytter bare ikke at man flipper skråt, og det fører da slet ikke noget positivt med sig.


Kommentér på:
Art i overskriften

Annonce