{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Off topic emner i generel diskussion {{forumTopicSubject}}

Nu hvor emnet omkring art i overskriften blev bragt op, så tænkte jeg, at jeg ville bringe et emne op, der har irriteret mig grusomt længe.

Under generel diskussion står der:
"Snak om alt omkring GNAVERE"

Om GNAVERE!!!

Hvad er det så helt præcist folk ikke forstår ved, at alle de emner, der ikke specifikt omhandler gnavere skal ligge i Off Topic?
Hvad man lige har lavet til Moster Odas fødselsdag i weekenden eller hvilken musik man er fan af eller hvad man ellers kan finde på, der IKKE omhandler gnavere... hvorfor er det, at folk ofte ikke har fattet, at den slags emner hører til i Off topic???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Off topic emner i generel diskussion
  • #1   22. jun 2012 Super, at du bringer emnet op!! smiley Det burde være logik for burhøns, at off topic emner foregår i off topic forum.

  • #2   7. jul 2012 Og folk fortsætter bare med at poste off topic emner i generel diskussion, og så bliver der brokket over, at fordi vi andre synes det er pænt irriterende, så betyder det pludselig at vi "headhunter" folk.

  • #3   7. jul 2012 Det gjorde jeg, netop fordi den post du oprettede var møntet på mig.

    Og ja, jeg ER en af dem, der synes det er pænt belastende at folk ikke kan finde ud af at placere indlæggene de rigtige steder.
    Men HVIS nu folk begyndte at kunne huske at gøre det... så var de også fri for, at der var andre der skulle minde dem om det hver gang.
    Men nej, det kan folk ikke se.... det er alle os andre der er helt vildt onde fordi vi minder folk om, at de IGEN har placeret indlægget forkert eller IGEN har glemt art i overskriften.


Kommentér på:
Off topic emner i generel diskussion

Annonce