{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Historie... {{forumTopicSubject}}

Jep jeg har her i timen været ved og skive en historie og ville gerne høre hvad i mener ( den er ikke færdig)




Solen skinnede på en frost gule fold og duggen glimterede i det våde græs. Docai stod i skyggen af ege træet og nød de små totter græs der var ved og komme , det var endelig ved og blive forår, det forår hvor Dina endelig kunne begynde og ride igen efter sin skade sidste sommer. Dina var ved og muge ud inde i stalden så hun kunne få både Docai og de andre ind fra folden til deres morgen korn. Da Dina var færdig tog hun mod til og gå ud og hente Docai først, Dina havde ikke trukket Docai siden ulykken på ride banen, hvor Dina var faldet af da Docai blev forskrækket over en hund og havde brækket benet.
Da hun var på vej ud til Docais fold da hun så malaga ”Sin” Malaga hun kunne næsten ikke bære at han faktisk var hendes, hun stod lidt og så på ham, da hun igen kom i tanke om hvad hun egentlig var på vej til.
Hun gik hen mod folden da hun så Docai hun fik det lidt dårligt men en gang skulle jo være den første, så hun gik i raskt tempo hen til folden og lukkede sig ind.
Hun gik stille hen mod hende men hun gik hurtigt væk fra hende, Docai har heller Ikke glemt ulykken. Den ulykke der havde skilt de to fra hinanden . den ulykke der skilte mig fra min bedste ven. Den ulykke der gjorde jeg ikke turde være sammen med min bedste ven. Den ulykke der næsten fik mig til og stoppe med det jeg allermest elskede. Den ulykke der ændrede Docai!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historie...
  • #1   25. sep 2013 Den er god:)
    Der er lige nogle steder hvor der skal rettes til stort bogstav, og mangler et komma, men det opdager du sikkert når du læser den igennem:)
    Lige én ting, det hedder kommer i tanker om og ikke tanke om smiley
    Super fin historie, du må da gerne lige smide slutningen ind når du er færdig smiley


Kommentér på:
Historie...

Annonce