{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Sammensætning - Rotter {{forumTopicSubject}}

Jeg har 4 piger i mit bur, alle fra det samme kuld af den grund jeg simpelthen ikke har fået de sidste 2 solgt? Det første er, jeg har fået en rottepige til bage da køberen ikke følte hun havde tid til hende alligevel. Men hun er simpelthen blevet så aggressiv, har haft hende ude sammen med de andre på neutral grund, men hun hopper simpelthen bare hen og bider de andre piger i nakken, ved ikke hvad jeg skal gøre?
Det andet er, jeg har for en måneds tid siden tid siden hentede jeg en ny rotte, som ikke var så heldig, hun bed nemlig en af mine små piger ihjel, men nu har jeg så fået 3 nye piger herhjem, vil tro den ene er 2 måneder ældre end dem jeg har i forvejen, og de andre er 3 eller 4 måneder ældre end mine piger, men hvordan skal jeg sætte dem sammen, er simpelthen blevet så skræmt efter sidste gang at jeg ikke tør sætte dem sammen );

Hjælp ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammensætning - Rotter
  • #1   31. maj 2012 Du har da godt nok også været uheldig... Piger plejer ellers ikke at være så svære at sætte sammen.

    Men jeg ville lade dem mødes på neutralt sted. Gerne mange gange over noget tid, så de lærer hinanden at kende, men stadig ikke bor i sammen bur.

    Når det så går fint, så vask buret, de skal gå i, ned i Rodalon (læs blandingsforhold på flasken). Vask alt hvad der skal være i buret og prøv så til sidst at sætte dem sammen i buret.


  • #2   31. maj 2012 Prøv og spred lidt mad eller godbidder ud når de skal møde hinanden på neutralt grund, så er der også noget til at distrahere lidt

Kommentér på:
Sammensætning - Rotter

Annonce