{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

To etagers bure til Marsvin? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har to marsvin, som stor trives i deres bur. Vi har et ude areal til dem her om sommeren. Men her om vinteren synes jeg det var synd de skulle være inde i deres bur, som er mindre end det udenfor, hele vinteren:((

Så vi har overvejet at købe et bur mere og sætte ovenpå, og så en trappe op til næste. Men har set på dba, at nogen der sælger sådan et bur, at grunden Er at de ikke bruger trappen. Så ville spørger om der er nogen der har erfaring med et dobbelt bur herinde? Burene bliver to bure af målene 120 i længde og 47 i højde

Og hvis nogen har erfaring, ville jeg gerne hører hvordan trappen er lavet☺️

Tak på forhånd☺️


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To etagers bure til Marsvin?
  • #1   14. aug 2020 Ingen kan sige det på forhånd. Nogen marsvin kan/vil benytte sådan et bur - andre kan/vil ikke.

  • #2   14. aug 2020 Man kan jo sige, at fordelen i et stort bur, er at dyrene har mulighed for at løbe rundt over et større areal. Den mulighed får dyrene bare ikke rigtig når man vælger at bygge op ad, så ofte gør den ekstra etage ikke en stor forskel + trappen op til etagen tager en del plads.

  • #3   2. sep 2020 Er helt enig med Esn, jeg ville købe et stort etplans-bur istedet. Du kan jo eventuelt også købe en løbegård, det har jeg gode erfaringer med smiley

Kommentér på:
To etagers bure til Marsvin?

Annonce