{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Velkommen {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne starte med at sige velkommen til alle nye medlemmer i denne gruppe. Jeg håber at vi kan få rigtig meget ud af hinandens historier, og erfaringer og håber at få en masse rigtig gode timer i selvskab med jer allesammen.

GRUPPENS GRUNDLAG:
Jeg valgte at oprette denne gruppe, da jeg syntes at der manglede en gruppe, som gik op i seriøs avl og opdræt af marsvin. Gruppen skulle gerne fungere som et talerør fra en opdrætter til en anden, og samtidig give potentielle opdrættere af disse dejlige dyr mulighed for at skabe sig noget reel viden inden de kaster sig ud i avlsprocessen. Jeg håber derfor meget at i alle vil være med til at lave et godt lille ''samfund'' som hjælper og støtter hinanden med gode råd hvor det er nødvendigt.

Jeg er ikke selv voldsomt garvet marsvineejer endnu. Men jeg er blevet ''bidt'' af disse dejlige dyr, efter at have modtaget et misrøgtet marsvin, fra en familie som ellers ville have aflivet hende. Hun er noget af det sødeste selvom hun har haft en skrap start på livet, og derfor blev jeg enig med mig selv om at hun altså ikke skulle være det eneste marsvin jeg skulle have. I kommer til at høre meget mere om hende i løbet af tiden i denne gruppe. Hun er trods alt gruppens maskot XD

Derudover opfordre jeg da også gruppens medlemmer til gerne at skrive små sjove, søde, anderledes historier omkring deres oplevelser med marsvinene i deres hjem. Vi vil selvfølgelig også meget gerne se billeder XD

AKTIVITET I GRUPPEN
Jeg håber at man som medlem af denne gruppe har lyst til at vise sig aktiv. Det vil hjælpe med at besvare spørgsmål, men også gerne selv oprette emner. Det kunne f.eks. være for at fortælle lidt om sit nyeste kuld, præsentere sine nyindkøbte dyr, fortælle en sjov historie eller lign..

Glæder mig til at lære alle at kende
Admin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen
  • #1   9. dec 2010 Jeg synes det er en rigtig god gruppe smiley

    Desværre ser jeg en tendens til, at alle grupper der bliver oprettet ender ud i, at folk bare laver tråde om udfordringer og bedømmelser, uanset hvad formålet med gruppen var til at starte med.
    Hvis det også sker for denne gruppe, så melder jeg mig ud igen.


  • #2   9. dec 2010 Det er min fornemmeste opgave at sørge for at slette indlæg som jeg ikke mener passer ind i denne gruppe deriblandt værende udfordringer og bedømmelser, men jeg opfordre som sagt stadig til at medlemmerne holder aktivt gang i forummet i form af små søde historier, spørgsmål og gode råd. Jeg vil selvfølgelig gøre hvad jeg kan for at alle kan nyde at være i gruppen og for at det skal være hyggeligt at være en del af vores lille ''samfund'' XD

Kommentér på:
Velkommen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce