{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen!
  • #1   16. okt 2013 Dejligt med sådan en gruppe smiley !
    Karla lever livet som stuekanin. Hun er ude alt den tid jeg er hjemme, og er så desværre i buret når jeg er på arbejde.
    Hun elsker at løbe rundt i hele stuen, kravle under sofaen og grave i tæpper.
    Hun elsker desværre også sofaen, lidt for meget... Så snart hun ser muligheden for det, springer hun op i sofaen hvor hun tisser og ligger kugler. Dette er en stor udfordring her hjemme. Kom endelig med gode råd, da jeg er løbet tør for ideer smiley




    profilbillede
  • #2   17. okt 2013 Jeg har købt Banjo, som der er blanding mellem DV og Løvehoved, han ligner mest Løvehoved. Har ikke haft ham så længe og det er mange år siden sidste kanin, så er lidt tøvende med bare at slippe ham løs, vi har jo to børn på 3 og 4 år og de åbner jo døren for vores kat, så hun kan komme ind og ud...og det er ikke altid de husker at lukke den igen.
    Jeg synes heller ikke at han er helt så kontaktsøgende, når han er fri...så v har svært ved at indfange ham igen. Nogen råd???
    Jeg er ligesom indlægget her ovenover, nervøs for at han vil bruge sofaen som toilet...han har ikke gjort det endnu...meeeeen....

    Han er her:


    profilbillede
Kommentér på:
Velkommen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce