{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.545 visninger | Oprettet:

Byld på marsvin {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ved lægen for 3 uger siden, fordi Diego har en byld i venstre side af halsen. Jeg fik medicin med hjem, som han skulle have i en uge, 2 gange dagligt. Da han havde fået medicinen, blev bylden en lille smule mindre. Nu er jeg så kommet hjem fra ferie, og hans byld er blevet en smule større. Så jeg har ringet til lægen igen, og venter på han ringer tilbage. Men hvad gør man egentlig ved sådan en byld? For´svinder den, eller skal den opereres væk på en eller anden måde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byld på marsvin
  • #1   20. jul 2010 Jeg havde et marsvin der også fik en byld på halsen.. Den var kæmpe så kunne ikke bare tyndes ud men skulle opereres væk.. Efterfølgende skulle jeg har marsvinet skyllet igennem med sån noget medicin for at det forsvandt men da vi så stoppede med det kom bylden desværre tilbage og den udviklede sig til en tandbyld så den skulle opereres igen men chancen for at det blev godt igen var meget lille så jeg måtte desværre aflive den, men jeg har hørt om bylder der er gået væk, så det kan lade sig gøre at den forsvinder men du skal nok bare ta til dyrlægen igen for at få den tjekke smiley

  • #2   21. jul 2010 Årh, det var træls smiley
    Jeg har hentet medicin til 2 uger, og så skal jeg ringe til dyrelægen igen. Men er det noget der skader dem, eller generer dem, hvis de har en byld?


  • #3   22. jul 2010 Ja det er ikke så godt at de har bylder, det er nemlig en masse bakteriere' der er samlet på et sted så jeg tror ikke det er så godt bare at lade dem sidde.. Men der forskellige former for bylder jo, så det er svært at sige hvilken art din er men det er godt at du har fået noget medicin, så lyder det som om at den ikke er så slem som den min havde for den skulle opereres med det samme

Kommentér på:
Byld på marsvin

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce