{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogle der kan hjælp mig?
  • #1   28. maj 2010 en drimmel.... kan købes i jem og fix til ingen penge og kan bruges til mange ting bagefter

  • #2   28. maj 2010 hvad er der for en ting?

  • #4   28. maj 2010 det er en ting som kan skære slibe bore... den er virkelig génial bruger det rigtig meget til almulig til totterne og andre ting i huset den koster max 150kr også er der masser og tilbehør med

  • #5   28. maj 2010 Hvis det bare er luft huller i låget har jeg haft stort held med en alm. bore maskine og et godt bor. Fidusen er at have et godt bredt eller noget nedenunder hvor man borer så man borer gennem plastikken og ned i træet. Så får man nemlig ikke trykket kassen i stykker og man får pænere hul(ler)
    Men skal man hæve større huller skal man nok have fat i noget vejledning i sit lokale bygge marked. Men det koster jo heldigvis ikke noget at spørge om råd i bygge markedet ~;o)


  • #6   29. maj 2010 en boremaskine og et lille bor, har skrevet det i din anden tråd, kassen går ikke i stykker når du bore hullerne, har lige selv gjordt det da jeg manglet et sygebyr til en leopardgekko, men du skal lave mange mange huller, ellers bliver der fugtigt

  • #7   29. maj 2010 Man kan godt bore hullerne uden der nødvendigvis går revner i den, hvis kassen er i hårdt plastik, men man minimerer risikoen ved at have en stolpe eller noget under smiley
    Jeg bruger pt. en stump lægte som blev til overs da vi byggede hegn til vores hunde... Mine er nemlig i "svagt" plastic som revner relativt nemt.


Kommentér på:
nogle der kan hjælp mig?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce