{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.052 visninger | Oprettet:

Syg rotte?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Her for en lille uges tid siden købte jeg mig tre søde hanrotter fra ZooCity.

Den ene er en dumbo rotte og var den første dag meget rolig og kælen, men her de sidste par dage har den virket direkte aggressiv over for både mig og min kæreste, de er nu så slemt at vi dåelig nok kan sætte hænderne ind i buret til de andre to, uden den kommer farende og bider (temmelig hårdt).

Den har også været meget mærkelig de sidste dage og ligger bare alene inde i træhuset og gider ikke hverken lege eller sove sammen med de to andre. Derudoover viser han absolut ingen nysgerrighed, som rotter jo normalt gør. Han spiser og drikker jævnligt.

Jeg har haft rotter i nogle år, men synes nu aldrig at jeg har oplevet en være så "speciel"

Da der stadigvæk er reklamationsret på ham, overvejer jeg kraftigt at aflevere ham tilbage, da jeg ikke ønsker at have en rotte der konstant angriber en, og samtidig har jeg ikke lyst til at betale en dyrlægeregning på flere hundrede kroner for en rotte jeg kun har haft en uge (ikke for at lyde ond eller noget, men bare præncippet i at man regner med at købe et rask dyr).

For mig er en syg eller aggresiv rotte absolut ikke en glad rotter, hvilket (efter min mening) betyder at den ikke har det godt.

De andre to rotter jeg købte samtidig har det fint og er begge sociale og nysgerrige.


Hvad syntes I jeg skal gøre? Ville I aflevere rotten tilbage?



mvh. Vickie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg rotte??
Kommentér på:
Syg rotte??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce