{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke komme af med kanin
  • #1   20. nov 2010 Du kan evt prøve dit lokale internat...

    Men jeg kan se at du kun har haft den til salg herinde i 5 dage.. Så måske ville lidt tålmodighed hjælpe.
    Hvis man lægger mærke til det, er kaninmarkedet den mest aktive del af markedet herinde.
    Det vil sige at der sættes MANGE kaniner til salg her igennem.
    5 dage er ik længe at ha en aktiv annonce før man gir op..


  • Simone D
    Simone D Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #2   20. nov 2010 Jeg ved godt det kan tage tid. Og det er ikke ment til i dag eller i morgen. Spørger, da jeg tror at det bliver svært at sælge nemlig pga det store marked

  • #3   20. nov 2010 det koster som regel penge at aflevere på et internat... og man kan risikere at få nej, såfremt de har fyldt op.

  • #4   20. nov 2010 Hvis du skal så hurtigt af med ham så er 300 kr. nok ik lige prisen.. !
    Vil da sige at hvis du overvejer aflivning så hellere sælge den gratis så den kan få et godt liv et andet sted..
    Når man anskaffer sig et dyr følger der ansvar !!.. Og hvis man ikke kan komme af med det igen og finder aflivnings som den nemmeste udvej så syntes jeg ikke at man skal holde dyt.
    Bare min menning


  • #5   20. nov 2010 "dyr"

  • Simone D
    Simone D Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #6   20. nov 2010 det er godt nok hurtigt at i konkluderer at det er nu og her den skal væk, og sådan er det ikke..

    Jeg spørger til hvis jeg ikke kan komme af med den. Og prisen er skam ikke fast, og min plan er at give den væk gratis hvis der ingen der vil give penge for den!
    Det har ikke noget med at aflivning er den nemmeste vej, men det er sgu ikke livet at være glemt ude på en altan.

    Jeg tager sgu ansvar for min kanin..


  • #7   20. nov 2010 ""eller hedder det så bare aflivning?""

    Syntes nu ikke at det er ret ansvarligt ^^
    det er ikke for at køre en stemning op. !


  • Simone D
    Simone D Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #8   21. nov 2010 Jeg kan ikke se hvor det uansvarlige ligger i at aflive en kanin eller andet dyr, som ikke har det fedeste liv hvor den er, hvis andre ikke vil tage imod den. Det er sgu da mere uansvarligt at lade den være et sted hvor den ikke har det fedeste liv!

  • #9   21. nov 2010 Jeg ville ikke forære en kanin væk smiley 100-150 kr. vlle jeg have smiley sørg for at have indbydende billeder (=

    kan godt forstå din beslutning skriv måske til kaninliv.dk <- de har redningskaniner, spørg om de kan tage en smiley


  • #10   21. nov 2010 De kan evt bortgive ham til slagtning. Det er der en del der gør i. Ved godt det måske ikke er lykken, men hvis han alligevel blot skal glemmes på en altan så er det da bedre at han bliver brugt til noget.
    Jeg har selv en 1 årig kanin som jeg ikke kan/vil komme af med og den slagter jeg, dette gør jeg også med de unger jeg får som jeg ikke selv skal beholde eller ikke kan komme af med, på den måde er de ikke kommet til livet forgæves.


  • #11   21. nov 2010 En god ting er altid at få taget nogle super gode billeder med en fed baggrund, og hvor kaninen sidder højtstillet..

    Beskriv hvor fantastisk kaninen er, hvad den elsker, og hvad man skal være opmærksom på, hvis den måske er lidt livlig i selen evt..

    Prisen er også vigtig, ikke mange vil give 300 kr. for en "kælekanin", sæt prisen til 100 kr., og så burde den lille charmerende kanin være væk i løbet af en uges tid..

    God tekst og gode billeder er det der sælger..

    Hvis du skal hurtigt af med den er det smart at skrive "Hjem før pris", så ved folk at den virkelig søger det bedste hjem i hele verdenen..

    Hav tålmodighed så skal det nok gå smiley



  • Simone D
    Simone D Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #12   21. nov 2010 jeg vil prøve at gå ind og kigge der hvis han ikke kan sælges smiley Tak

  • #13   21. nov 2010 Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra.

    Men www.dyreformidling.dk
    tager gerne kaniner ind.



Kommentér på:
Kan ikke komme af med kanin

Annonce