{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Tamme kaniner {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål.
Tit synes jeg, at man ser i videoer, billeder etc., hvor folk sidder med deres kanin i skødet på en dyne eller lignende, og hvor de tit også ligger ned - altså kaninerne. Meget sødt.

Men er dette forskelligt fra kanin til kanin? Min kanin synes jeg selv er utrolig sød, ligger tit random steder og sover, kan lægge mig ned til den på gulvet eller hvor den er, og så nulle den på hovedet i længere tid, og sådan nogle ting. Men jeg har endnu ikke fået den til at komme op og ligge sig på mig eller en dyne, og så bare blive liggende mens man nuller den.
Nogle gange, hvis min kæreste er væk, og den sover inde i soveværelset, så kan den godt putte i et stykke tid på hendes seng. Men rører jeg mig bare det mindste, så vågner hun. Selvom vi har haft hende i snart 5 år, og hun får lov at være i hele lejligheden 24/7, så det at få hende til at ligge med os, ja, det mangler vi stadig at få lov til.

Så igen: Er det forskelligt fra kanin til kanin om hvor "kælne" de er, eller er det noget de egentlig godt kan lære ?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tamme kaniner

Annonce