{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

marsvin negle {{forumTopicSubject}}

Hej mennesker,
Ude på agri college, hvor jeg går, har de rigtig mange marsvin. Og jeg kan jo ikke lade være med at kigge til dem hver dag.. Så jeg har forelsket mig i en af deres avlshunner, der har grå stær. MEN! Mange af de ældre marsvin, inklusiv hende her, har rigtig rigtig rigtig lange negle. Så jeg tog en neglesaks med derud idag, og klippede nogle af marsvinene. Så nu er mit spørgsmål: Vokser nerven med ud med neglen? Jeg har nemlig ikke klippet dem så langt ind, fordi jeg var i tvivl, og dem jeg klippede, havde sorte negle. Jeg kunne ikke finde nogle af de lærere, der har med gnaverne at gøre derude.. Håber i vil svare smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marsvin negle
  • #1   14. okt 2010 Marsvin har lige som ved katte en blodåre der går ud i neglen, derfor skal man passe på med at klippe for langt..

    Hvis den har en lys negl, kan man oftes se blodåren hvis man holder neglen op i mod noget lys smiley


  • #2   14. okt 2010 Ja, når man skal klippe sådan nogle ned igen, skal man helt ind til lige før det begynder at bløde hver gang man klipper. Så kan man med tiden tvinge det hele længere ind.
    Men det tager tid at rette op på sådan nogle lange kløer.


  • #3   14. okt 2010 Okay, så jeg kan godt klippe noget længere ind lyder det til. Havde bare taget så langt ind, som negleklipperen kunne. Deres negle er for tykke til den almindelige klipper jeg havde med. Så jeg skal klippe ind til det begynder at bløde lidt?

  • #4   14. okt 2010 Avler de på et dyr med grå stær? :S

  • #5   14. okt 2010 Jeg tror det er grå stær. I det ene øje, er propillen helt grå, det andet øje reflekterer der gråt i. Det kan også bare være en øjnskade smiley Men altså, de sælger kun af marsvinene, hvis vi elever vil købe. Der er ikke styr på hvilke marsvin, der går sammen med hvem og sådan. Så en del af dem er også indavl. Hende her går i afvænning/zoo båsen.. det er dem de selv afliver af eller sender til zoo, hvor de også bliver aflivet eller hvad de nu ellers bruger dem til derude smiley

Kommentér på:
marsvin negle

Annonce