{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Marsvin-Negle vokser indad? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er sådan lidt i det hul, at mit marsvins negle er lidt underlige. Da jeg fik hende, var det helt galt. Men det er som om det har hjulpet at få dem ordenligt klippet, nogle gange.

Alligevel har hun bare en negl, som går helt ind under de andre. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre, da neglen er helt umulig at klippe.

Så hvad ville i mene jeg skulle gøre?
Eller er det lige meget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin-Negle vokser indad?
  • #1   23. jun 2012 det eneste du kan gøre for at rette kløerne er at klippe dem ofte og klippe den længere og længere op. Så trækker blodåren sig mere og mere tilbage. Og til sidst skulle kløerne gerne være tæt på helt pæne igen.

    Men helt pæne bliver de ikke altid...

    Den klo der ikke kan klippes, den skal klippes. Ellers kan du risikerer den krøller ind og går ind i trædepoten. Så hvis ikke du kan må du se om ikke du kan finde en der kan eller om dyrlægen kan hjælpe.


  • #2   23. jun 2012 Jeg klipper den selvfølgelig også, men den er bare helt umulig at få klippet nedad, så den ikke bukker under.
    Jeg har prøvet at få en erfaren dyrepasser til at klippe den, men det gik heller ikke helt godt. Den er selvfølgelig blevet bedre, men jeg er bare lidt bekymret for om det gør ondt på hende.


  • #3   23. jun 2012 Kroegede kløer gør ikke ondt. Medmindre den er vokset ind i træde poten eller går ind i trædepoten når marsvinet går på foden.

    Men der er som sagt ikke så meget andet at gøre end at klippe og klippe.


  • #4   23. jun 2012 Okay, tak:)
    Nej, den går vidst ikke ind i trædepoten. Jeg har fået den nogenlunde rettet op, men nu ville jeg bare lige tjekke om der var andet der skulle gørest:)

    Mange tak. smiley


Kommentér på:
Marsvin-Negle vokser indad?

Annonce