{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

første kanin i 10 år {{forumTopicSubject}}

hej alle.

Jeg har besluttet mig for jeg gerne vil have 2 kaniner. Dertil har jeg så også besluttet at jeg selv vil bygge buret. De skal kunne bo ude hele året rundt. Jeg havde i tankerne at lave et dobbelt bur sådan at det er et stort bur delt i to så kaninerne kan se hinanden men ikke går sammen. så ville jeg gerne lave det sådan at der er en overetage til dem hver, hvor de kan gå ind, og så ville jeg have at underetagen skulle være sådan at de kunne gå direkte på græsset, men de skal jo helst ikke kunne grave sig ud. kan jeg godt bare ligge net i bunden også? har i nogle gode råd og fif og ting jeg skal være opmærksom på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  første kanin i 10 år
  • #2   30. jul 2016 tak, jeg har allerede læst en del, men er altid åben for viden smiley

    at grave net ned er desværre ikke en mulighed smiley


  • #4   31. jul 2016 Når nu du skriver farvelade, hvad mener du så? smiley

  • #6   31. jul 2016 Lad nu være med at tro frikanin er den evige sandhed. Søg inspiration men vær kritisk!!

  • #8   31. jul 2016 Som man skal tage med et gran salt og ikke lade sig hjernevaske

  • #10   1. aug 2016 Det er jo så nøjagtig det den er smiley Info der er fuldstændig hen i vejret. Måske ikke forkert men bare helt hen i vejret smiley

  • #12   1. aug 2016 Betina må jeg spørge hvorfor du mener den er helt hen i vejret?

  • #13   1. aug 2016 Mange af deres påstande er enormt overdrevede. Generelt kan man sige at de ikke efterlader nogen alternativer eller plads til at tænke selv. Fx foder er det eneste rigtige burgess men ingen kan fortælle præcis hvorfor. Men alm pillefoder til ganske normal pris hos foderstoffer er ligeså godt. Gulerødder må de kun få 2 cm af om dagen og de kan nærmest ikke leve uden at blive sat sammen og neutraliseret. Altså det er så ekstremt og kan hurtigt bondefange folk. Det er ikke nødvendigvis forkert at de ting er gode men med helt hen i vejret har jeg aldrig sagt forkert men at de er ekstremt ensrettede. De synes fx også at kaninhop er forkert hvis ikke kaninen er frikanin så den selvtræner hele dagen men det er bare sjovt vi aldrig har hørt om det i vores forening - det er åbenbart noget alle dyrlæger holder for dem selv når en hopkanin kommer til undersøgelse og derefter kun fortæller til lederes af Frikanin. For det er ikke fordi vi til hvert stævne har kaniner som falder som fluer fordi deres knogler og sener ikke er stærke nok og derfor undrer deres påstand mig meget - de kloger sig på noget de ikle ved noget om og der er intet der kan rokke ved de holdninger

  • #15   1. aug 2016 Nu har jeg så også været medlem af deres facebook gruppe - pga underholdningsværdien. Og det indtryk jeg fik der beskriver meget godt mit ovenstående indlæg. Alle indlæg foderindlæg om andet end burgess bliver hurtigt skudt ned. Og alle ovenstående eksempler har jeg fra hjemmesiden eller fra gruppen smiley

  • #16   1. aug 2016 Det er lidt som en sekt smiley

    Men det er ikke det vi skal diskutere i ts' tråd - jeg ville bare informere ts om at sortere i infoen derfra og tænke realistisk


Kommentér på:
første kanin i 10 år

Annonce