{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

hanne L
hanne L
Tilmeldt:
23. sep 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

kanin for første gang {{forumTopicSubject}}

hejsa.
vi har fåer 3 langhåret kaniner foræret. og vi har aldrig haft kanin før
mit spørgsmål er kan de gå ude hele året??? og er et kaninbur varmt nok til dem???
hvis de skal blive ved med at være kældene så skal vi vel tage den op hver dag og nusse med ikke????

håber i vil hjælpe mig med mine spørgsmål, så vi kan give kaninerne et godt liv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin for første gang
  • #2   23. sep 2014 Hvis I vil have dem i et alm. kaninbur, skal de have et bur hver
    De kan sagtens holde varmen, så længe buret er tæt og der er dejligt med halm - kaniner kan klare op til mange minusgrader, så længe de ikke står i træk.

    Giv dem tid til at vænne sig til deres nye hjem og så kan I begynde at kæle dem - når de kommer til Jer smiley


  • #3   24. sep 2014 Kaninerne vil blive mere tamme, når de er i hvert sit bur. Og: 1 kanin 1 bur , 2 kaniner 2 bure, 3 kaniner .....I naturen bor kaniner ikke sammen. De bor i nærheden af hinanden, men i hvert sit hul. Derfor hvert sit bur. Det er vigtigt, at burene står, så det ikke kan regne ind til dem, og så er det vigtigt med masser af halm, når det begynder at blive koldt. Vi har haft kaniner i haven i et træhus, hvor der er samme temperatur som udenfor, i temperaturer ned til - 28 gr C


  • hanne L
    hanne L Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   27. sep 2014 Tusind tak for alle jeres svar.
    Så må jeg jo lige se om jeg kan finde 2 bure mere.
    Troede bare de havde bedst af at bo sammen.
    De bor i vores garagen så de er i læ hele tiden


Kommentér på:
kanin for første gang

Annonce