{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.675 visninger | Oprettet:

Laura S
Laura S
Tilmeldt:
21. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Produkt til projektopgave {{forumTopicSubject}}

Heej! Vi er to piger som snart skal have projektuge. Vi arbejder med emnet overgangen fra børnehave til skole og vi mangler et kreativt produkt. Har i nogen idéer? Vi vil gerne have noget specielt, og det må gerne have noget med forventninger til børnene at gøre. På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Produkt til projektopgave
  • Laura S
    Laura S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   22. feb 2016 Tusind tak for dit svar smiley vi har ikke den store lyst til at lave teaterstykke eller lignende, og en film tager desværre for lang tid at lave for os. smiley

  • #3   22. feb 2016 Tv show
    Præsentation
    Meningsmåling

    Hvis det er kan i jo gå ind på EMUs læringspotal og kigge på "produkt"


  • #4   22. feb 2016 Den gang jeg lavede projektopgave gjorde vi hele fremlæggelsen til et produkt smiley det vil sige at vi arbejdede med hvad en soldat gik igennem fra hen/hun beslutter sig for at ville udstationeres til hviske konsekvenser det kan have for den enkelte soldat, efter endt udstationering.

    Til fremlæggelsen lod vi vores tilskuer tage stilling til de samme ting som soldaterne skal, og vi lavede fremlæggelsen som en soldats "livsforløb" smiley

    Til sidst havde vi lavet en hjemmeside hvorpå alt vores skriftlige arbejde, video-interviews og så videre var gemt, således at alle der havde løst kunne gå hjem og kigge på det smiley

    Jeg håber at det giver en smule mening 😂


  • Laura S
    Laura S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #5   23. feb 2016 Tak smiley

  • Laura S
    Laura S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   23. feb 2016 Super god idé Lea! Men vi tror desværre ikke vi kan få det til at passe til vores emne.. smiley

  • #8   23. feb 2016 I kan lave nogle af de der "pas på mig" kasketter eller sy en taske med de ting i barnet skal bruge i 0. Klasse

  • #9   23. feb 2016 Da jeg lavede projekt i 9. klasse have jeg om ensomheden og andre problemer, som folk der forlader Jehovas Vidner oplever. Jeg malede et maleri, hvor jeg malede en person i midten, og så havde det gamle og det nye imod hinanden. I kunne måske male/tegne noget som skal illustrere børnenes forventninger til første skole dag smiley

  • Laura S
    Laura S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #10   24. feb 2016 Tusind tak for jeres svar smiley Vi har desværre ikke fundet noget der fanger os helt endnu smiley

  • #12   30. apr 2020 har i stadig projekt uge efter 4 år?

Kommentér på:
Produkt til projektopgave

Annonce