{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til produkt i skole opg,
  • #1   26. mar 2014 Kage er altid godt smiley Aj jeg ved det ikke, det lyder spændene skal du så fortælle også vise noget eller..? smiley


  • #2   26. mar 2014 Flyttet til off topic (alt hvad der ikke har med gnavere og de andre dyr der er tilladt på siden skal i off topic, generel diskusion er til gnaver snak)

    Har ændret din overskrift, husk overskriften skal være sigende og passe til dit emne.

    Susse - hjælpeadministrator


  • #4   26. mar 2014 susse
    det skal jeg nok huske til næste gang smiley min fejl


  • #5   26. mar 2014 Nogle fotos af et moppeoffer - altså en, der spiller moppeoffer og nogle moppere
    Nogle interviews med moppeofre
    En undersøgelse på skolen i klasserne, om hvor mange der er blevet moppet én gang, i længere perioder osv.
    Snak med nogle forældre til moppeofre og interview dem - hvordan har de fundet ud af, at deres barn er blevet moppet, hvad har de forsøgt at gøre,
    En video med interview af eller fortælling af et moppeoffer - evt. en fra en anden skole - hvad skete der - hvad blev gjort fra skolen - hvad er der gjort af andre.
    Det var lige mine tanker


  • #6   26. mar 2014 Maja nelson
    ja jeg skal have en powerpoint også skal jeg så fortælle lidt og så skal jeg have en produkt til at vise farm


  • #8   26. mar 2014 En tegneserie, evt. sat op med rigtige billeder, der viser et eller andet med mobning.

    Evt. kunne den vikles, så man ser en der bliver mobbet, og så følger en eller flere af mobberne, der selv går og tumler med ting.
    Men det er nok bare fordi jeg synes at mobning lidt for ofte bliver sat for sort/hvidt op, så der er de onde mobbere, og det stakkels mobbeoffer smiley

    Jeg kan huske en fra min folkeskole, der hele tiden pev over at hun blev mobbet. Problemet var bare, at hvis hun ikke fik sin vilje, råbte hun mobning lige med det samme. Det er ikke fordi mobning ikke findes, der er bare en masse andre problematikker forbundet med mobning, der bliver glemt.
    Hende her endte faktisk med at få mobbet andre, fordi en lærer og hendes søster hele tiden var på nakken af os andre, så snart der blev råbt mobning.


  • #9   27. mar 2014 Jeg synes de andre er kommet med nogle rigtig gode ideer smiley

    Selv lavede min gruppe og jeg en folder hvori vi oplyste om farerne ved at lade sig plastikoperere (som var det emne vi valgte til projektopgave dengang) og delte den ud til alle i klassen efter vi havde fremlagt.


Kommentér på:
Forslag til produkt i skole opg,

Annonce