{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.668 visninger | Oprettet:

Kanin flytter indenfor, hvordan indretter jeg bedst? {{forumTopicSubject}}

Hey jo GG smiley XD
Jeg går og overvejer om jeg skal have lidt liv på værelset.
Jeg skal snart have møbleret om, og så tænkte jeg at møblere til en kanin.
Det er Belli der skal flytte ind smiley
Jeg har et tremmebur som hun kan overnatte i natten over, eller skal jeg køb et to eller tre etagers bur til hende, som hun kan overnatte i.
Hvordan møblere jeg bedst til en kanin?
Mvh. Celina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin flytter indenfor, hvordan indretter jeg bedst?
  • #4   3. feb 2016 havde en kanin da jeg var ung - den var ude i min lejlighed hele dagen, men sov i sit bur - der var dog ikke top på - men kun underdel, for hendes toilet stod ude på mit toilet - der var kun en masse hø i hendes bur hun kunne lune sig i - i kolde tider - nb alle mine ledninger var gemt så hun ikke kunne bide i dem
    - og hun nød altid at gå frit omkring


  • #5   3. feb 2016 Min kanin har et bur i 2 etager primært i træ, men jeg vil anbefale et hjørnebur hvis din kanin skal stå i et hjørne og ellers et almindeligt bur hvor størrelsen både er tilpasset værelset, kaninen og hvad du mener er godt for lige netop din ninus

  • #6   8. feb 2016 Min Luna har en base på 5,5 kvm, med høhække, skumgulv, bakke og huler, legetøj mm. smiley

    profilbillede
  • #7   8. feb 2016 Til Luna
    Sikke et paradis du har skabt til din kanin. Når en af mine børn flytter så har du givet mig inspiration

    Tilbage til tråden som andre har skrevet så skjul ledninger vi har lagt vores ind i panelerne altså panelet er bygget til det. Ellers findes der jo mange billigere løsninger m skjulere til ledninger eller man flytter lidt om så stikdåsen skjules osv
    Find ting han kan lide min elsker tuneller, ting der knitre og papkasser.
    Min holdning til bure er at det er bedre det er langt altså f.eks 120 cm end mit i 2 etager hvor længden er 108 cm


  • #8   9. feb 2016 Jeg er glad for at jeg kan inspirere Vinnie smiley

  • #10   12. feb 2016 Fra Zooplus. Jeg har valgt det i 1 m højde, så jeg var sikker på ninus ikke kan komme over smiley
    http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/loebegaarde/metal/247773


  • #14   18. feb 2016 Du kan overveje at købe hampmåtter. det er ugiftigt og det gør ikke noget de spiser det. Eller skrivebordsunderlag, de er af hårdere plast og ikke så indbydende at bide i smiley

  • #16   18. feb 2016 Hvor er det dejligt smiley Jeg har også IKEAs Lynäs måtter til Luna. De er 65 x 198 cm og nemme at støvsuge. Der er det dog bedst hvis kaninen er renlig for de går vist ikke i vaskemaskinen.

Kommentér på:
Kanin flytter indenfor, hvordan indretter jeg bedst?

Annonce