{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

For meget kæl og så for lidt?(kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej GG'er! smiley
Jeg skal have en lille kanin unge med hjem fra klubben smiley Han skal bo inde da det er det han er vant til(selvom min mor hader lugten ^^) Men jeg har det sådan at når mine kaniner bor indenfor får det automatisk mere opmærksomhed. Så jeg vil høre om hvis han for meget opmærksomhed mens han bor inde og så flytter ud og får væsenligt mindre om det kan gøre ham ked af det eller om der er et problem i det? Vil han føle sig ensom? Altså han kommer til at kunne se 3 andre kaniner men ikke bo sammen med dem smiley
Ville der ske noget ved det?

Tak på forhånd!
Rikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For meget kæl og så for lidt?(kanin)
  • #1   5. jan 2013 Jeg tror det kommer meget an på kaninen.
    Hvis kaninen vender sig til at være i nærheden af mennesker, og bliver meget social, så syntes jeg det ville være synd at sætte den ud.
    Men hvis den "ligeglad", og ikke er vildt social, passer måske sig selv mere end den lige gider at blive kælet.. ja så syntes jeg ikke det er et problem, og vil måske også være godt for kaninen..

    Min kanin er meget social, han følger gerne mennesker rundt i huset, og er altid i det rum hvor der er flest mennesker. Han nyder at høre folk snakke, og elsker at være en del af hverdagen.
    Det ville være synd at sætte sådan en som ham ud.

    Jeg håber mit svar kan hjælpe dig lidt.
    Held og lykke :).


  • #2   5. jan 2013 Altså jeg har kendt fra helt unge og han er den i kuldet der ikke sidder fremme ved buret og ikke kommer løbene alt hva han kan når man åbner.. Hvis jeg ikke skal have ham skal han nok aflives, men det ville jo være syndt da han er en rigtig dejlig kanin. Min mor vil ikke have dyr indenfor(kun kat?)fordi de luger, men hun er gået med til at han må bo inde til sommer smiley Jeg håber ikke han kommer til at kunne mærke det.. smiley Kan man på en måde vænne ham til ikke at få så meget opmærksomhed? Så man gør det stille og roligt og ikke fra dag til dag?
    Mange tak for hjælpen! smiley


Kommentér på:
For meget kæl og så for lidt?(kanin)

Annonce