{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner sammen
  • #2   8. jan 2016 Mine er en hun og en han. Tror ikke det kan sammenlignes.. Mine går fint sammen, ligger og putter med hinanden, slås aldrig, kysser hinanden, deler maden fint og har ingen problemer smiley Men det var heller ikke rigtig noget til mit oplæg smiley og ved godt at kaniner ikke har det alt for godt med alt for mange kaniner sammen, men kaniner er meget sociale dyr, og skal helst underholdes meget og går bedst med en anden kanin, hvis man som jeg ikke har tid 24/7 smiley

  • #3   8. jan 2016 Er hannen kastreret?

  • #4   8. jan 2016 Nej de skal have unger smiley

  • #7   8. jan 2016 De skal kun være sammen imens parringen står på.
    Og en parring tager ikke mere end et par sekunder hvis hunnen er i god brunst


  • #8   8. jan 2016 Tak for hjælpen allesammen smiley

  • #9   8. jan 2016 Hvad med efter ungerne er solgt? smiley

  • #11   8. jan 2016 Mente efter kaninerne var solgt smiley Så skal de neutraliseres smiley Så kan de vel godt gå sammen bagefter, eller?

  • #14   8. jan 2016 Tusind tak for hjælpen smiley

    L - Stald unnerup: De har rigeligt med plads smiley To gange 2 etagers bure vi har bygget sammen smiley Men 2 store løbegårde smiley


  • #16   8. jan 2016 God aften til dig også smiley

  • #18   8. jan 2016 de er 2 1/2 m2 hver + de to meget store løbegårde så det er omkring de 9 m2 smiley Det vel fint nok til 2 kaniner smiley

  • #20   9. jan 2016 Det kommer de også smiley

  • #31   9. jan 2016 Som flere andre har skrevet, skal han og hun kun være sammen, de 2 sekunder parringen tager. Hvis du lader dem gå sammen, til der kommer unger, kan hannen finde på at spise ungerne, og den kan parre hunnen igen lige inden, hun føder, og lige efter, at hun har født. Det vil betyde, at du får unger igen 31 dage efter 1. kuld. Så for kaninens skyld bør du tage hannen væk fra hunnen, så du ikke driver rovdrift på hende. Jeg har hørt om nogle, der fik 3 kuld med 31 dage imellem, før de fattede, at den han skulle væk.

  • #32   11. jan 2016 "ordentlige" hanner vil parre hunnen over 50 gange, hvis de har lejlighed til det - det er der nogle af os, der synes, at det er synd for hunnerne.
    Men hunnerne kan da også forsvare sig - og det gør de ved at vende forsiden til hannen, og når han så forsøger at parre hunnen forfra, har hun rig mulighed flor at bide ham i ,kønsdelene - og det er der nogle af os , der synes, at det er synd for hannerne.


  • #35   11. jan 2016 Folk der tror man kan holde to ikke kastrede kaniner sammen - i skulle virkelig møde min gamle kanin Echo - han kunne enten finde på at direkte angribe eller sønderbolle andre kaniner - så hvorfor dog ikke bare kastrere kaninerne så slipper man da for en ekstra dyrlæge regning for en gennemflænset kanin?

  • #39   12. jan 2016 Kaniner har intet kendskab til deres familieforhold.
    Og rent ud sagt så er de fløjtende ligeglade, det er en konkurrent og de har ingen problemer med at skade deres søskende


  • #42   12. jan 2016 Verden er SÅ fyldt med eksempler på skader hos kaniner, der går sammen, også hunner og også, hvor de har haft op mod 100 kvadratmeter til rådighed, så jeg ser ingen grund til at gentage forsøgene.
    Når jeg skal åbne en lille læk alligevel, vil jeg nævne, at hununger, der er født i løbet af sommeren oftest kan gå sammen med deres mor eller med hinanden, indtil de i en sen alder viser brunst d.v.s. til omkring nytår. Først på det tidspunkt begynder de at bide pels af hinanden og "ride" på hinanden. Velfodrede forårsunger viser oftest brunst v. 3(½) - 4 mdr's alderen - store og kæmperacer lidt senere.


  • #44   12. jan 2016 Man kan ikke forvente, at kuld på 7-10 unger skal skilles ad v. 8 uger - det har de færreste burforhold til - men selvfølgelig skal de skilles ad, inden de bliver kønsmodne.

  • #46   12. jan 2016 Tror du, at ALLE, der skal have et kuld unger, har 10 bure ledige for det tilfælde, at der kommer 10 unger ?
    Og er det no go, at unger går sammen, indtil de er 3 måneder ?


  • #48   24. jan 2016 Kan mor og ungerne godt gå sammen når ungerne skal sælges? ❤️

  • #50   24. jan 2016 Okay men de bliver jo solgt så snart de må?


  • #52   24. jan 2016 Hold da op, det er første gang jeg har hørt det. Har ret gode kontakter og dem jeg kender har fået solgt dem med det samme! Mon ikke de bliver solgt.

  • #54   24. jan 2016 Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Kaniner sammen

Annonce