{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

seler til marsvin og hamster? {{forumTopicSubject}}

har evter hånden set et par eksemplare på at både seæer til marsvin og hamster, og synes virkelig at det er noget underligt noget?

de marsvin jeg har set med de der marsvin seler på, synes jeg ikke har set specielt bekvemme ud med den.
den sider jo slet ikke på samme måde som den går på en kanin.

hamster seler synes jeg dog decideret er synd. bare det mindste tag i snoren vil jo være meget voldsomt for det lille dyr.

hvad synes i? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seler til marsvin og hamster?
  • #1   31. aug 2010 Enig. Dog vil jeg lige sige at nogle marsvin kan godt. Fx har jeg prøvet sele på mine marsvin. Men kun 2 ud af dem jeg har bryder sig om det. De andre får forpoterne op i halsstykket eller sidder helt stille og næsten står på tæer. Så det er kun de 2 der kan jeg har sele på. smiley Den synes tværtimod det er skægt. smiley Fordi de ved sele = udenfor og få sig en løbetur i den nærliggende "park" (hvor der ikke må være hunde og ligende). Når de får sele på vimser de rundt og "leger". hihi! Men man skal være OBS på at selen sidder helt korrekt og ikke genere dyret. Selen må hverken være for løs eller for stram. Og det skal ikke være babykaninseler da de også er lidt for store til marsvin (;

    Hvad hamster angår er jeg enig. Jeg synes også det er syndt.


  • #2   1. sep 2010 Marsvinene gider som oftes ikke benytte seler. Så du skal ikke satse på det er nogen succes til marsvin

Kommentér på:
seler til marsvin og hamster?

Annonce