{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
679 visninger | Oprettet:

At sige farvel <3 {{forumTopicSubject}}

Puha, så kom dagen altså hvor jeg skulle sige farvel til min lille prins smiley smiley
Fik af vide efter aftensmaden, at dem der passede ham, havde fundet ham død i sin redekasse i eftermiddags </3
Selv samme dage havde jeg lige fortalt en veninde han havde det ih og åh så godt smiley
Kan slet ikke græde, i forhold til mine søstre der stor tudede. Jeg er lidt i chok over det kom så pludseligt...

Puha, havde lige brug for at komme ud med det :3
Har i også måtte sige farvel til en af jeres små venner?</3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige farvel <3
  • #1   5. nov 2015 Årh hvor trist. Det er aldrig sjovt sådan noget. Man knytter sig meget hurtigt til dem. Små dyr med kæmpe personligheder. Du skal nok blive okay igen.

    Mange knus


  • #3   6. nov 2015 Årh :,( Det er jeg ked af at høre smiley
    Jeg mistede også min kanin 4 måneder siden. Og som Nicoline og Ninerne siger er det aldrig sjovt at midste en af sine bedste venner. Som man har knyttet sig så meget til. Små dyr med så kæmpe personlighed. smiley Håber du får det bedere smiley



  • #4   6. nov 2015 Det er aldrig sjovt at miste et kæledyr som man virkelig holder af smiley

    For et par måneder siden mistede jeg begge mine rotte piger og min han kanin på samme uge, det var ikke særlig rart smiley


  • Kitija Z
    Kitija Z Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 1
    #9   15. nov 2015 Ja smiley Mistede en af min af kaninunger som var ikke hel rask og nu er jeg tæt ved at miste dens mor😭😭

Kommentér på:
At sige farvel <3

Annonce