{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Nadia  D
Nadia D
Tilmeldt:
25. maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Løber rundt i buret og grynter {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har et dobbeltdækker bur, hvor jeg har et marsvin på hver etage. Mit marsvin på øverste etage er begyndt på at spæne rundt i buret som noget stikker ham.. Og bagefter står kan og siger nogle grynte agtig lyde...
Er det noget der betyder noget, eller hvad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løber rundt i buret og grynter
  • #1   26. jun 2015 Går de hver for sig?

  • Nadia  D
    Nadia D Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   26. jun 2015 Ja, de kommer op og slås hvis de går i samme bur.
    Men bliver helt nedtrykt hvis de ikke kan høre hinanden.


  • #3   26. jun 2015 Jeg har desværre ikke forstand på marsvin som sådan, så den hvinende adfærd kan jeg ikke forklare - men umiddelbart skal marsvin altid helst gå minimum 2 og 2 sammen da de er flokdyr. Mon det kan have noget med det at gøre?

  • #5   27. jun 2015 L: man skal sgu da ikke give 2 hanner hver sin veninde MEDMINDRE man kastrere begge 2. det er da ikke en mulighed at de går intakte sammen med mindre du har plads til konstant at have unger og absolut ikke ejer etik og moral!

    Til TS. Dit marsvin er sikkert pissefrustreret over at kunne høre men ikke se det andet marsvin. Prøv at skaf 2 bure der kan stå ved siden af hinanden (ved ikke om man kan skille dit ad), så de kan se, lugte, snuse til og høre hinanden med et gitter i mellem.


  • #7   27. jun 2015 Jeg er skam ganske rolig, der skal mere end børns uvidenhed til at hidse mig op. Dit oplæg opfattes bestemt ikke som du skriver nu, og jeg rettede dig for vedkommende der læser tråden ikke suser ud og køber 2 hunner.

  • #9   29. jun 2015 L du er godt nok flabet? smiley Er helt forarget over du skriver som om alle andre end dig er dumme og ingen forstand har? smiley

Kommentér på:
Løber rundt i buret og grynter

Annonce