{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marsvin løber rundt i buret.
  • #1   9. jun 2013 Det er ikke alle der nødvendigvis vender sig til det.
    Du skal huske, at marsvin er byttedyr og når du skal have dem op, kommer du højest sandsynligt med hænderne oppe fra og griber om dem.


  • #2   10. jun 2013 7 uger så er det jo ikke andet end unger.

    Unger har krudt i røven, og marsvin falder ofte mere til ro jo ældre de bliver.

    Så tålmodighed det kommer med alderen og når de bliver mere tamme.


  • #3   10. jun 2013 Nu er mine skinny piger 8 uger, og den ene af dem kan tages op uden problemer, hvor imod den anden stadig fiser rundt. Så det er meget forskelligt fra dyr til dyr..... men en god portion tålmodighed, godbidder og stille snak til dem, så skal det nok hjælpe :0)

  • #4   10. jun 2013 langsomme håndbevægelser og tålmodighed er kodeordet... og når det så lykkes at få dem op uden at for meget jagten skal de have en belønning:) Fx er det tydeligt at se på mine her på denne tid af året at de GERNE vil ud, de hopper næsten ud i armene på mig nogle af dem, det er nok fordi belønningen som regel er at komme ud og blive luftet på græsset i nogle timer:)

  • #5   10. jun 2013 Som tilføjelse, så har jeg med succes herhjemme vennet de fleste til at blive snakket med i buret, uden at de løber. Dvs at jeg snakker med dem, uden at de bliver taget op, hvilket gør at når jeg får rørt dem, så ender det ikke med at blive løftet, men med at blive nusset istedet.
    Det har gjort, at selv de mest mistroiske og nervøse jeg har haft, og jeg har fået som voksne, til sidst bare lagde sig ned, når jeg stak hånden ned til dem ^^


  • #6   10. jun 2013 Mange mange tak for jeres svar.
    Jeg vil bevæbne mig med tålmodighed, og nusse med dem i buret og med godbidder. smiley

    Stort knus til jer


  • #7   24. jun 2013 Hej igen.¨

    En lille opdatering. Mine små mutter er blevet noget mere tamme og nyder at blive nusset i buret, og oppe. Tak for hjælpen :0)


  • #8   30. jun 2013 Det var dejligt at høre ^^ god fornøjelse med dem fremover

Kommentér på:
marsvin løber rundt i buret.

Annonce