{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køresyg?
  • #1   30. mar 2015 Mine kaniner er ofte ude at kører, har aldrig oplevet at de blev køresyge, personligt har jeg ikke vand i kasserne under kørsel da jeg ved hvor meget vandet kan plaske rundt og gøre transportkassen kold og våd, derved gøre kaninen syg, jeg plejer ved længere ture at give dem et stykke agurk som indeholder en del vand, samt tilbyde dem vand en gang i mellem.

  • #3   30. mar 2015 Tak😄

  • #4   30. mar 2015 Nu er det ikke fordi solen er fremme så meget endnu, men til når den kommer - så husk at biler bliver hurtigt varme.

    Men som nævnt, kaniner kan ikke kaste op - så den del behøves man ikke frygte for.

    Når jeg transporterer kaniner rundt, så er de i en transportkasse med god plads, der er noget i bunden til at suge tis mv - dvs spåner eller lignende.
    Godt med hø og så gerne noget grønt, gulerødder eller lignende, så der er lidt væske.


    profilbillede
  • #5   31. mar 2015 Mine kaniner har jeg med i bilen hver fredag og mandag, når jeg kører imellem Als og Århus. Det er fordi jeg bor lidt nord for Århus og er så på Als hver weekend, da jeg oprindeligt kommer derfra og min kæreste og familie bor dernede. Det er en tur på ca. 2 til 2,5 time. De kommer i hver deres transportkasse med håndklæder og lidt guf i form af gulerødder eller andre grøntsager. De kan bedst lide, hvis jeg åbner transportkassens låge, så de kan få lidt mere lys og luft ind, men de ved godt, at de ikke må hoppe ud smiley
    Men som de andre siger; Pas på varmen i bilen, specielt i sommerperioden smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Køresyg?

Annonce