{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Hvilken foder af Burgess Excel, Oxbow eller Suprime science selektive foretrækker din kanin {{forumTopicSubject}}

Burgess Excel, Oxbow og Surprime science selektive beskrives som kvalitetsprodukter hvor Burgess Excel klart har det højeste fiber indhold
Jeg vil gerne høre jer som har prøvet alle 3 produkter om hvilket jeres kanin var gladeste for ?
Vil også gerne høre fra alle jer som har erfaring med bare én af produkterne, hvad synes i om det ?
Min kanin nægter at spise Oxbow og har hørt fra en som har 30 kaniner at hendes erfaring er at enten elsker hendes kaniner det eller også vil de overhoved ikke spise det heller ikke når der ikke er andet spiseligt end hø, så holder de sig til høet.
Min kanin spiser kun ganske lidt Burgess Excel det meste han har spist er 10 gram.
Suprime science selektive skal jeg til at afprøve om nogle dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken foder af Burgess Excel, Oxbow eller Suprime science selektive foretrækker din kanin
  • #2   3. mar 2015 Jeg startede med at fodre med Burgess, (hvilket gik fint), men så skiftede jeg over til Supreme, da pillerne er noget større, hvor Burgess godt kan være en anelse for "lille" og smuldrende, synes jeg.

    Nu er jeg dog gået tilbage til Burgess igen, fordi jeg hellere vil fodre med et foder med det højeste fiberindhold, fremfor at koncentrere mig om pillernes størrelse smiley
    - Desuden fungerer Burgess også rigtig godt som godbidder, netop fordi de er så små, som de er smiley

    Jeg har ingen erfaringer med Oxbow


  • #4   5. mar 2015 Mine synes selective er super lækkert! smiley

Kommentér på:
Hvilken foder af Burgess Excel, Oxbow eller Suprime science selektive foretrækker din kanin

Annonce