{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

GnaverGalleri.dk
GnaverGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
8. apr 2010
Følger: 1 Følgere: 29238 Emner: 30 Svar: 64

GG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier. {{forumTopicSubject}}

Vi har gennem længere tid modtaget gode input vedr. velkomst/afvisning af nye gallerier, og derfor har vi foretaget nogle enkelte ændringer.

Det nye er:

- Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer).

- Alle afvisninger skal begrundes, og bliver synlige i kommentarerne under galleriet.

- Alle velkomster bliver synlige i kommentarerne under galleriet. Skriver du ikke selv en kommentar, vil der blot stå "Velkommen".

Disse ændringer er lavet for at indstemningsprocessen bliver mere åben, og man kan følge med i, hvem der byder velkommen.
Samtidig har man, som bruger, også chancen for at få ændret på evt. fejl og mangler ved galleriet - inden galleriet bliver afvist.

Er du i tvivl om, hvilke regler, der gælder for indstemning af gallerier kan du finde dem her: http://www.gnavergalleri.dk/brugerbetingelser - under punktet "Oprettelse af gallerier" - eller i FAQ'en under "Oprettelse af profiler" http://www.gnavergalleri.dk/faq

Mvh. Rikke/GG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.
  • #1   20. aug 2014 forstår altså ikke helt det der - Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer). hvad mener i med det?

  • #2   20. aug 2014 Vimmers: jeg stemmer velkommen med 2 point hvis min kanin vinder flere udfordringer kan jeg stemme velkommen med flere point man kan bare ikke afvise med det ellers ville det ikke være så fair smiley

  • #3   20. aug 2014 Jeg vil nu mere beskrive det som, at nogle kan komme til at få deres velkomst til at gælde for 10. For det er jo fair hvis de nu har en veninde som kun gider sætte det samme billede ind 5 gange og ikke gider skrive det mindste om dyret, så kan veninden bare stemme en gang, og bum så er de kommet ind...
    Fordi så lavt er GG ved at synke.


  • #4   20. aug 2014 Det er altså fjollet at man kan give helt op til 10 point i en velkomst, alt efter antal vundne udfordringer, når der ikke skal mere end 10 point til før man kan komme ind med en ny gnaver.

    Men det forklare jo så også hvorfor der er en del skrammel imellem i gallerierne.

    I bryster jer af at være et GALLERI - hvad med at leve op til det navn, så det bliver lettere at få sorteret (ja undskyld) lortet fra, frem for at gøre det mere besværligt.

    Nu gør i jo reelt sådan, at hvis en person får 9 udstemmer, og der så kommer 1 veninde forbi (som Miss Jennie også nævner), med 1 stemme der er 10 point værd, så bliver galleriet oprettet.

    Huhej for ting der ikke giver mening, og at rette ind efter laveste fællesnævner.

    Misforstå mig ikke, jeg synes det er fantastisk at I hører efter folk og faktisk laver ændringer, det er måske bare et lidt spøjst sted at starte, når der nu er så meget andet der kunne trænge til en genovervejelse.


  • #5   20. aug 2014 Måske brude i lave det sådan, at man kan ændre sin velkomst/afvisning

    Af grunde som, det er træls at komme til at trykke forkert, og så efterfølgende ikke kunne ændre det OG det da mindst ligeså træls for dem der opretter galleriet, og retter sig efter det folk afviser på, at dem der afviser så ikke kan ændre til velkommen, når der er lavet ændringer.


  • #6   20. aug 2014 Pia: Man kan ikke stemme ind med 10 point her på GG, når der skal så få point til at stemme et galleri ind - så det regnes relativt i forhold hertil. På GG vil tallet derfor være noget lavere end 10.

    Mvh. Rikke/GG smiley


  • #7   21. aug 2014 Så må du uddybe hvad det egentlig er man kan.
    For der står i det oprindelige oplæg, at man kan byde velkommen med alt fra 1 til 10 point.

    Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor udfordringer skal afgøre hvorvidt man er mere eller mindre berettiget til at stemme folk ind.
    Det smadre lidt hele fællesskabs følelsen, jeg går ud fra man ønsker at opnå, med denne type sider.


Kommentér på:
GG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.

Annonce