{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Overvej om jeg skal af med mit hamster {{forumTopicSubject}}

Åh jeg er så ked af det, for jeg har på en måde ikke lyst til at skulle indrømme det, og det gør mig vildt ked af det, for det er slet ikke sådan som jeg normalt ville tænke og gøre.

Jeg fik i sommers en guldhamster som var et kæmpe ønske, og noget mig og kæresten havde snakket om rigtig længe!

Jeg var rigtig glad for hende, og havde hende med til udstilling i september, og nød hende bare hver aften.

Men efter en episode i december, og at hun bare konstant stikker af, har ødelagt skabsburet, og bare generelt irritere mig, må jeg indrømme at det at have guldhamster nok ikke lige var mig. Men jeg har bare den holdning at når jeg har anskaffet mig hende, så er hun også mit ansvar, og var det mit barn kunne jeg jo heller ikke bare sende hende væk. Så det gør mig bare så ked af det at skulle indrømme at jeg ikke har lyst til at eje hende mere. Synes ikke helt hun fortjener det.

Jeg har siden december kæmpet med mig selv for at beholde hende, og fortælle mig selv at det hun gør er jo ikke fordi hun hader mig men at det er hendes natur.

Jeg tror jeg har behov for at andre hjælper mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overvej om jeg skal af med mit hamster
Kommentér på:
Overvej om jeg skal af med mit hamster

Annonce