{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

lidt spørgsmål om fleece og carefresh:-) {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley
når jeg får nyt bur til marsvinene har jeg tænkt mig at prøve at bruge fleece(jeg er ikke sikker på hvordan det staves) i noget af buret, og carefresh i en anden del af buret smiley
her er lige nogle spørgsmål om fleece og carefresh som jeg håber i kan svare på smiley

1) hvor hurtigt kommer fleece til at lugte?(har hørt at det lugter meget!)

2)hvad ligger i under jeres fleece?

3)hvor køber i jeres fleece?

4)er der forskel på fleece, altså noget specielt man skal kigge efter?

5)kan marsvin godt lide at gå på carefresh?

6)suger carefresh godt?

7) kommer carefresh hurtigt til at lugte?

det var lige et par spørgsmål smiley håber i kan svare på dem, og skriv gerne hvis der lige er andet man skal vide, og om i/jeres dyr syntes at det er godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt spørgsmål om fleece og carefresh:-)
  • #1   17. jan 2014 Da jeg i sin tid prøvede med fleece (fra Jysk), lugtede det efter 2-3 dage. Pøller måtte fjernes op til 4 gange om dagen, for at holde det pænt og hø sætter sig godt fast, så det ikke bare lige kan rystes af inden vask.

    Under fleece lå der 2-3 lag med håndklæder - så når der skulle gøres rent, fyldte det en masse, der kunne ikke være meget andet med i den vask.

    Marsvinene så ud til at nyde at sove på det, men da vi gik tilbage til spåner, så det nu ud til at de var glade for at være tilbage hvor de kunne skrabe rundt i bundlaget.
    Jeg skiftede bur 2 gange og så gad jeg ikke fleece mere. Det var simpelthen et for stort arbejde.

    Carefresh kender jeg intet til.


  • #2   17. jan 2014 okay tak smiley det lyder ikke som om det var så godt! men jeg tror lige jeg vil prøve det aligevel, da jeg også hører meget godt om det smiley

  • #3   17. jan 2014 Jeg bruger Carefresh til indekanin og hamster, og jeg er meget glad for det. Det er lugtfrit og støvfrit, og har en super sugeevne.

Kommentér på:
lidt spørgsmål om fleece og carefresh:-)

Annonce