{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Sabrina H
Sabrina H
Tilmeldt:
22. nov 2013
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19

Marsvin - Hvor mange? {{forumTopicSubject}}

Hej GG.

Jeg er lige ved at finde bur og marsvin. Jeg har haft marsvin før, men ikke hanner...

Jeg har ikke haft marsvin i mange mange år.. Hvor mange marsvin kan/bør man sætte sammen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin - Hvor mange?
  • #1   30. dec 2013 Du kan i princippet have en flok på 100 dyr. Der er ingen begrænsninger. Bare husk jo større flok jo større bur.

  • Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #2   30. dec 2013 Hvordan er målene for 2-3??

  • #3   30. dec 2013 Det kommer også an på hvordan flokken fungerer. Er det en velfungerende flok kan du have mange sammen..
    Jeg har 2-3 gående på 1,20m*54,5cm


  • Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #5   30. dec 2013 buret jeg har fundet er vidst nok 110*60.... Ja spørg nok dumt, men sådan er det at være ny.... Marsvinene kommer fra samme ejer, en der har nogle kuld til salg....

  • #7   30. dec 2013 jeg har elv 2 hunner på 175 cm*64 cm men vile gerne have at det var større, da de nyder at have pladsen, men der er ikke mang indretnings muligheder smiley gør evt. som jeg gjorde og køb et billigt skab også sætte et par ben, så det ligger vvadret også vokdug i bunden, så er der masser af plads og de kan ikke hoppe ud smiley

  • #8   30. dec 2013 jo mere plads jo bedre... stinker buret efter to dage er der for mange dyr på arealet. Mine går en uge mellem burskift. Jeg har alt fra 2 til 5 på 120*60, det kommer helt an på om de ÆÆÆLSKER hinanden eller bare tolererer hinanden...

  • Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #9   31. dec 2013 tak for svarene... smiley
    jeg nøjes med to, og så kigger jeg lige efter et større bur


  • hanne J
    hanne J Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 92
    #10   31. dec 2013 I sommer gik mine piger ( 11 stk ) i en løbegård på omkring 6 kvadratmeter , med stort hus ca 1 kwm i midten.
    Nu går de 5 gamle piger i et bur på 150 cm * 150 cm. og de 6 unge piger går i et bur jeg har lavet af en bordplade med ramme på , det måler 180 cm * 60 cm.


Kommentér på:
Marsvin - Hvor mange?

Annonce