{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med dette bur?
  • #1   15. okt 2013 Ville personligt vælge et andet bur, dette syntes jeg er for åbent og selvom det er 2 etagers mener jeg ikke der ville være nok plads til jeg ville lade en af mine nimser bo i sådan et bur smiley

  • #2   15. okt 2013 Hvad mener du med for åbent? smiley

  • #4   15. okt 2013 Jeg tænker også umiddelbart at det er godt til min. Han elsker at hoppe op og ned af ting, og løbe gennem rør. Jeg er sikker på at han også vil sætte på det. Det er også mere kvaliteten, om det er holdbart?
    Det er ikke fordi han kun sidder der inde. Om sommeren går de i løbegård hele døgnet når det er godt vejr, og ellers ude i meget lang tid om dagen. Nu her er de ude min. 3 timer om dagen. Vil det så være for lille? smiley


  • #9   15. okt 2013 Jeg har ikke gode erfaringer med den slags bure, synes ikke de er så holdbarer smiley
    Så hellere selv bygge dem, eller ofre flere penge og køb et Mejlskov bur smiley


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #10   15. okt 2013 Jeg synes heller ikke at de holder længe nok - træet bliver hurtigt muggent af at stå udenfor, derudover synes jeg ikke at det passer til en kanin der vejer over 1,5 kg.

  • #11   15. okt 2013 Jeg ved ikke hvor meget min kanin vejer, men det er en lille dværgvædder:)
    Mht træet, vil det så ikke kunne holde, når det står overdækket? Mht trappen, vil det så være ok hvis jeg prøver at lade ham have hele buret, og hvis han er for vild så lukke af så han hun har over etagen?
    Jeg er ret forvirret over om jeg skal købe det eller ej. Hvis nu jeg køber det, vil i så mene at jeg er ond ved min kanin? Han er ikke så stor.
    Beklager at jeg har så mange spørgsmål smiley


  • #12   15. okt 2013 TS.
    Din kanin tisser alligevel og træet ved rådne.
    Jeg ærger mig over, at jeg har sådan nogle lortekanin bure da jeg har det samme slags træ som dig. Mine er bare større:)
    - Jeg har dog, skiftet bagsiden ud med mejlskovs-træ og taget også på mine. Da det var rådnet på 1 vinter..:) - Og det stod under et halvtag:)


    - Jeg ville ikke købe det. smiley


  • #13   15. okt 2013 Jeg er meget i tvivl, jeg har snakket med nogle ude i stalden som har kaniner, og de siger det er godt. Der er meget blandede meninger om det. Jeg tror jeg vil prøve at købe det, og så få det malet med et eller andet træbeskyttelse eller sådan noget. smiley
    Men mange tak for jeres svar smiley


  • #14   15. okt 2013 Jeg synes du skal vælge et med mindre tremmer, da der nemt kan komme rotter og ligende der ind.
    Det har været mit problem, da jeg havde sådan et bur smiley


Kommentér på:
Erfaring med dette bur?

Annonce