{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.573 visninger | Oprettet:

E cuniculi og andres erfaring med dette {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Jeg søger andre som måske har haft samme erfaringer som jeg nu vil beskrive:
4 årig løvehoved han: Onsdag i denne uge opdager jeg at hans ene øre ligger ned og hans hoved hælder en ganske lille smule til den ene side. og han sidder helt stille. Konsulterer dyrlæge torsdag som efter undersøgelse af ører og mund, som er ok...konstaterer at det er mellemøresbetændelse. Jeg får smertestillende og antibiotika med hjem. Han spiser intet og har ikke gjort det siden onsdag, og bevæger sig stort set ikke. Tilgengæld drikker han rigtig meget vand. Lørdag morgen har han fået voldsom diarre, han savler og har det generelt ikke bedre. På et andet dyrehospital får jeg at vide at jeg skal give ham critical care pulver OG det smertestillende der er ordineret er ALT for lav dosis. Så sætter jeg igang med dette også. I løbet af 1 time derefter,
hælder hans hoved nu så meget at det næsten ligger med og han begynder at gå rundt om sig selv. NU tager jeg så på hospitalet med ham og der blir han igen undersøgt. Ører er fine, øjne er fine, en anelse tandspidser men ikke noget der burde genere. Men dyrlægen er ikke i tvivl om at det er E cuniculi med baggrund i symptomerne. Jeg får Panacur med hjem til 30 dage. MEN... jeg ved sgu ikke hvilket ben jeg skal stå på. jeg forsøger at give ham critical care hver 4 time, og her sidst jeg ville give ham, begyndte at at hive voldsomt efter vejret og pibe enn anelse. Så jeg lod ham være. Jeg kan ikke helt finde ud af om der u er noget andet galt med ham eller om han er stresset over alt det hurlumhej og bil kørsel i eftermiddags.... Har nogen af jer erfaring med kaniner, cuniculi og opførsel/adfærd i den forbindelse. Vil VIRKELIG sætte pris på ALT. Hilsen Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E cuniculi og andres erfaring med dette
Kommentér på:
E cuniculi og andres erfaring med dette

Annonce