{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Ungerne stak af! {{forumTopicSubject}}

Godaften GG.

Lige da vi havde spist, skulle vi ryde af, og vaske op.
Lige pludselig siger en af de voksne: Der er en kanin løs!! Nærmest råber det.
Jeg skulle lige til at sige at det er bare en harre, indtil jeg kigger ud af vinduet og ser en lille sort kaninunge!
Vi løb alle 4 ud i haven, hvor vi møder Trixy og en af de sorte.
Jeg fik fat i den sorte, tror det var Sasha. Og min veninde fik fat i Trixy.
Det skal lige siges at de har haft gravet sig ud under buret!!
Når men så går min kæreste ud på vejen, for at sikre sig at de ikke er blevet kørt over.
Så råber den voksne til min kæreste at vi skal løbe om bag ved i naboens have.
Det gør vi, og der sidder Moonlight og en af de sorte.
Den sorte løb ind hos den anden nabo, og Moonlight løb i i vores, hvor den voksne fik fat i hende.
Men den sorte var kravlet ind under en bil hos nabo.
Og i det kom naboens hund.
Min kæreste nåede heldigvis at få fat på den smiley
Hold da op, hvor var det godt vi vi fat i den alle sammen, uden de var kommet til skade.
De har helt sikkert haft det pisse fedt, da vi har en masse planter og blomster osv. i haven.
Hehe da vi kom ud i haven, der lignede det på trixy at hun tænkte '' hvad er der galt, vi må da godt være her''
Men jeg skal have sat noget net under buret, for det går da ikke:O

Har i andet også prøvet sådan noget?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ungerne stak af!
  • #1   5. aug 2013 Har prøvet nogen ligende med Mine gamle kaniner... smiley

    Mine to har ikke så gamle hvor de så var sluppet ud og løbet ind i vores nabos have ^^ Og ja de var lidt svære at fange -.-' men de havde det vist også lidt sjovt ^^


  • #3   5. aug 2013 Godt i fik dem fanget!!
    Har prøvet at jeg sad inde i vores stue med min mor og så tv. Det var mørkt udenfor. Vi har så noget lys i haven det tænder, når der er nogle i haven. Jeg så så at lyset slukkede, jeg gik hen til vinduet og så en sort skikkelse derude.. Og mit kaninbur var åbent. Jeg kaldte på min lille bror og da min kanin så mig hoppede hun selv ind i buret smiley Dygtige tøs!<3 Siden da løber jeg over og tjekker når lyset tænder, det er altid katten, og jeg har fået et helt nyt kaninhuse og nye bure smiley


  • #7   5. aug 2013 Hold op nogle bøller vi har smiley smiley

  • #9   5. aug 2013 Hmm ja det er nogen bøller xD Hende jeg har nu har stukket af 4 - 5 gange ...... Første og anden gang ved vi ikke hvordan og de 3-5 gange her har hun gravet eller fundet et sted at hoppe ud smiley
    men Hun løber altid det samme sted hen hvor der er virkelig lang græs og så er hun ikke altid svær at fange
    Men Har ikke løbet ud I helt vildt lang tid nu, så det er dejligt ! smiley


  • #10   5. aug 2013 Stumpen: Lyder Trælst, kender det smiley

  • #11   5. aug 2013 Godt at i fik alle kaninerne fanget, i god behold! smiley

    Der var også engang, her i sommerferien, hvor min kanin som sedvænligt sov inden for. Aftenen inden, havde min far ikke lukket hans bur ordenligt, så han var brudt ud, og havde strejfet i huset hele natten smiley
    Da jeg fik det at vide, var jeg rigtig bekymret, og ikke mindst bange for, at han måske havde gnavet ledninger, eller havde spist noget skidt, der lå ved planterne, men huset var som aftenen inden, og han havde heller ikke skidt eller tisset smiley
    Dygtige dreng! smiley


  • #12   6. aug 2013 Har prøvet det med en enkelt unge (Frederikke), hun gravede sig dog ikke ud for vi har hønsenet i bunden, nej hun kravlede sgu ud! Hun kravlede i hønsenettet, den lille satan smiley

  • #13   6. aug 2013 Hahaha fuck hvor sejt smiley
    Eller det er det ikke, da hun slap ud.
    Men gal en ninja kanin smiley


  • #14   6. aug 2013 Jeg tog billeder af Iddica i haven forleden dag og så hoppede hun over hegnet, men hun er nem at fange for hun kan sagtens stoppes, og løber ikke pludseligt når man lige tror man har hende:) Og så gik hegnet bare ind til en anden del af vores have.

Kommentér på:
Ungerne stak af!

Annonce