{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Min kanin bliver skallet?! {{forumTopicSubject}}

Min Sofus, som vidst fylder 5 eller 6 til sommer, har tabt pelsen i store totter og det ligner ikke almindelig fældning. For hans pels er helt kort og næsten væk i store pletter i hans pels. Først tænkte jeg, at han bare fælder mærkeligt. Men han er HELT bar, og man kan se hans hud. Det "sidder" på ryggen, og på et af benene. Hvad kan det være galt med ham?

Billeder kommer onsdag/torsdag, da jeg er på efterskole, og ikke ser ham så tit. Har dog en søster, som holder øje med ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin bliver skallet?!
  • #1   7. maj 2013 Tilføjelse:
    Der er ikke sket noget nyt i hans liv, for hans pels så underlig ud allerede inden, han flyttede ud i sit sommerbur. Han er også blevet tyndere her hen over vinteren, og spiser ikke som han plejer. Han vil hellere kaste rundt med madskålen, og det skal lige siges, at det er en keramikskål..
    Han vil gerne spise grønt, men spiser næsten ingen piller. Så han får ikke så meget grønt mere, da han jo skal spise pillerne. Han er heller ikke ude at gå i sele og sådan, da min søster ikke har tid, og jeg jo er på efterskole smiley


  • #3   7. maj 2013 Jeg overvejer også at tage ham til dyrlægen. Men mine forældre er overbevist om, at det går over, og så vil de ikke betale pengene. Desuden er vores anden kanin ikke "smittet" og de går næsten lige op af hinanden, dog med noget net imellem smiley

  • #5   7. maj 2013 Det bedste er bare at få kaninen kørt til dyrlæge nu. Så slipper I med måske 300-500 kr. Men hvis I venter kan regningen jo blive større..

    Kan du evt ligge et billede ind?


  • #6   7. maj 2013 Kaninborgen: Jo men min kanin har været tynd, og underligt skallet hele vinteren. Så det skulle da allerede have smittet? Og min hund har heller ikke noget?

    Tanja Zofia: I know. Snakker med mine forældre om det, når jeg kommer hjem onsdag/torsdag. Og som jeg har skrevet sidst i mit emne, så kan jeg godt tage billeder af det. Dog først torsdag smiley


  • #8   7. maj 2013 Min er lige nu i behandling for pelsmider... Du bliver nød til at ringe til en dyrlæge og høre ad. For pelsmider kan godt være rigtig træls for dem at rende rundt med.

  • #9   8. maj 2013 Cecillia: Hun?
    Sofus er en han, og kaninen der går i buret ved siden af er en han. Sååå :3

    Selina: Snakker med mine forældre om det i aften, så må vi tage stilling til, hvad der skal ske smiley


  • #11   9. maj 2013 Får ham tjekket imorgen smiley

  • #12   10. maj 2013 Super smiley

Kommentér på:
Min kanin bliver skallet?!

Annonce