{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Hvorfor bliver min kanin afvist? :@ {{forumTopicSubject}}

Hej.
Helt ærlig, jeg opretter min kanin herinde og indtil nu har jeg fået to afviste. HVORFOR!?
Fordi jeg ikke har nok beskrivelse, men hvad har I tænkt jer jeg skulle skrive, når jeg ikke kender ham nok endnu til, at kunne skrive side op og side ned! Jeg skriver endda i beskrivelsen at jeg ikke kender ham så godt endnu, men at mere fylde omkring ham nok skal komme!

Ja i må undskylde mig, men jeg synes det er så langt ude, og jeg må indrømme at det støder mig at nogen afviser!

Men forklar mig det venligst så jeg forstår.

Synes simpelthen man burde slappe lidt af. Jeg har ikke været her så længe men allerede nu, har jeg oplevet en del herinde hvor jeg mener man burde slappe lidt af og ikke være så hys....!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver min kanin afvist? :@
  • #1   1. jul 2012 Nu ved jeg ikke hvilken kanin der er tale om.

    Men du kunne evt. vente med at oprette den til du har lært den at kende?


  • #3   1. jul 2012 Simse, jeg synes bare et eller andet sted, at det er latterligt, at der skal afvises kaniner eller andre, fordi der ikke er nok beskrivelse. Jeg har jo skrevet at der nok skal komme mere. Dette er ikke en hetz mod dig, men ja det nager mig bare, at nogen er så hurtige på aftrækkeren! smiley

    Cecilie, det var en god ide, men synes blot stadig det er åndssvagt at man ikke kan oprette en gnaver når man vil. Nok beskrvelse eller ej.. Kan man ikke bare gå ud af profilen igen, hvis man synes den ikke skal være her.
    Jeg opretter min kanin fordi jeg er glad for ham og gerne vil vise ham frem. Men så skal jeg vente og overveje hvornår det er ok. :S Heller ikke hetz mod dig, og tak for dit råd.


  • #4   1. jul 2012 Jeg har budt din kanin velkommen. Den overholder jo tydeligt alle reglerne smiley Da jeg oprettede mit marsvin Naia havde jeg heller ikke særlig meget beskrivelse, men tror folk gerne vil have lange romaner nogen gange, og begynder at opfinde sine egne regler

  • #5   1. jul 2012 Ja det forstår jeg skam godt. smiley

    Jeg går normalt ikke ind og acceptere eller afviser dyr, så kan ikke fortælle om der mangler noget eller ej.
    Men 2 afvisninger betyder jo ikke at den er stemt ud, der skal jo 10 afvisninger til før det sker, og folk plejer at være gode til at stemme dyr ind.


  • #6   1. jul 2012 Jeg kan som godt forstå dig, og synes faktik der burde kommenteres når der afvises, så man har en chance for at rette op på det.
    Men alt for mange bliver bare godkendt, så egentlig kan jeg kun blive lidt glad ved, at der kunne være en omvæltning på vej, hvor man ikke bare trykker "godkend" som standard.


  • #7   1. jul 2012 Rikke, mange tak for det smiley Jeg mener bestemt også jeg overholder reglerne, men jeg kan da have overset en regl :S De der "hjemmelavede" åndssage regler synes jeg godt nok der er mange af.

    Simse, ja jeg ved godt der skal ti til, men når jeg ser to afviste så tænker jeg da, hvad jeg har gjort. Jeg ser afviserne som om jeg har lavet en fejl eller brudt regler, og det mener jeg bestemt ikke jeg har.
    Hvis man ikke vil trykke velkommen kan man da lige så godt lade være at gøre noget som helst, hvis altså jeg ikke har brudt reglerne.


  • #8   1. jul 2012 Furrytails, det har du ret i, og jeg ved ikke hvordan det har været, idet jeg er ny herinde, men hvis man bare går ud igen hvis man ikke mener den skal oprettes, så bliver nær så mange heller ikke godkendt. Men omvendt skal de der afvises vel afvises fordi man har overtrådt en regl eller lignende? Og jeg mener bestemt ikke jeg overtræder noget som helst. Nu har jeg kigget på andre nylig optagese, og en del af dem har da heller ikke meget, endnu.

  • #9   1. jul 2012 Marikka:
    Men reglerne er jo ret subjektive på dette område.
    Der står f.eks. (nu kan jeg ikke finde det, men har læste det) at billederne skal være tydelige. Det er jo også et galleri. Så hvis der er grynede eller slørede billeder, så er folk i deres gode ret til at afvise, og hvornår et billede er grynet eller sløret, er ofte subjektivt.


  • #10   1. jul 2012 Furrytails, det har du helt ret i, men mener blot at det ofte er hurtigt folk reagere negativt..

  • #11   1. jul 2012 jeg synes meget der er en del der afviser, typisk for lidt tekst/ens billeder eller andet,

    min holdning er det er fint at der skal være 5 billeder,
    men billederene bliver lidt ens når man runder 30-45 kaniner i alt, dette med unger og ungdyr og voksne, jeg har tager så vidt muligt 5-10 gode men ofte ensartet billeder,da kaninen presentationsevne vægtes højt,fremfor hvor mange forskellige omgivelser kaninen tages i, jeg har hellere ikke en roman under hver kanin men en kort beskrivelse af kaninen, dens fødselsdato, race og pelstype og navn, og lidt om sindet samt stamtavle,

    jeg læser selv sjælden de romaner der er skrevet om nogen af dyrene, jeggodkender storset alle dyr, dog ikke hvis de generale betingelser ikke er holdt, eks salgsannonce


  • #12   1. jul 2012 Billederne behøver på ingen måde blive ens fordi man har mange dyr,
    Jeg har f.eks. omkring 40 marsvin, men jeg har da bunkevis af individuelle sove, strække, putte, tigge osv. osv. billeder ud over de "officielle" præsentationsbilleder.
    Hvis det er ens kæledyr og man ellers ikke har et angst-forhold til sit kamera, er det sjældent noget problem at tage mere end 5 ensartede billeder af et dyr.. Hvilket også efter min mening bl.a. var problemet med den kanin her i tråden - nogle billeder som alle er taget på samme tid og bare viser kaninen fra forskellige sider eller lignende. Det kan man altså gøre bedre, også selv om man ikke har haft dyret så længe.


  • #13   1. jul 2012 Marikka, nu har jeg ikke set din kanin og har ikke stemt men jeg ved af erfaring at vildt mange skriver "mere kommer senere" - men det gør der virkelig sjælent smiley Mange har skrevet hvilken dato det er når det har skrevet det, og selvom det så er 3 år senere så er der stadig ikke skrevet mere.. Jeg tror simpelthen at mange derfor helt automatisk ignorere når folk skriver at der nok skal komme mere.. smiley
    Det virkelig træls for dem som rent faktisk opdatere men jeg tror ikke der er andet at gøre end at tage sine forholdsregler smiley Jeg venter mindst en uge med at oprette et nyt dyr, netop for at undgå det der er sket for dig smiley


  • #14   1. jul 2012 von fancy- jeg har ikke et angst forhold til mig kamera, men jeg har bare ikke tiden til at sidde og tage hygge billeder, har jeg kaninerne med rund eller lign tager jeg self hygge billeder, men jeg harogså kaniner der kun kommer 5 gode af, af mange årsager, derfor er jeg synes jeg bestemt at det skal være i orden med 5 ensartet billeder

  • #15   1. jul 2012 Der har aldrig været en regel om mindst 5 billeder. Der har stået (og kan stadig ikke finde det), at man anbefalede mindst 5 billeder.

    Der er dyr der bliver afvist, fordi nogen bare ikke kan lide dem. Det har jo været et problem hos rotter, men er ikke mit indtryk at det stadig er et problem.
    Jeg afviser hvis:
    Alle billeder er næsten ens, og der samtidig er 1-2 andre problemer;
    Billederne er ikke blevet vendt om, og kan vende alt fra 90-180 grader i den gale retning. (Virker dybt useriøst i mine øjne)
    Billederne er meget utydelige, eller hvis størstedelen er meget utydelige (hellere 1 godt billede, end 10 lortebilleder).
    Der er fokuseret på alt muligt andet end dyret (f.eks. den type billeder, hvor man får et indtryk af at det i højere grad er personen der tages billeder af, og dyret bare er "tilbehør" på billedet).
    Billederne er hugget (sådan en profil er faktisk blevet godkendt en gang. Det var helt tydeligt ikke det samme dyr på billederne, og mange af dem kunne jeg kende fra andre steder)

    Jeg er personligt ret ligeglad med tons vis af information. Bar det der er, er korrekt.
    Som andre, læser jeg ikke rigtig de der enormt lange beskrivelser. Det kan være sjov at se på noget med race/farve o.l. Men dyrets personlighed er jeg lidt ligeglad med, i galleri-øjemed.


  • #16   1. jul 2012 Nu er det så blevet sådan at man ikke kan oprette et dyr hvis ikke der mindst er 5 billeder.

  • #17   1. jul 2012 Jeg har sagt det en gang og siger det igen! Det her er i hvertfald for latterligt! Min kanin blev afvist!!! Synes det er helt til grin! Jeg havde skrevet noget om den, men nej ikke en længere roman, endnu!
    Hold kæft hvor er jeg skuffet og enormt ærgerlig over den her side!
    Jeg kan sagtens tage at blive afvist, men IKKE når det er under disse omstændigheder! Jeg havde billeder, og nogen gode nogen hvis jeg selv må sige det. Om billederne så er taget på samme sted eller ikke, må da være MIT problem og ikke jeres!

    Jeg oprettede min 3. kanin herinde fordi jeg egentlig synes det er en skøn side, men hold nu op det her chokere mig og var bestemt ikke sådan jeg havde forestillet mig det!
    F**K hvor er jeg indebrændt over det her, og pisse skuffet!!


  • #18   1. jul 2012 Jeg må så indrømme, at jeg synes at et par af billederne slet ikke var gode...
    Mit valg var så bare slet ikke at byde hverken velkommen eller afvise.

    Men er den da blevet afvist, eller har du bare fået et par afvis på den?

    Og nej, det er ikke kun dit problem, det er et galleri det her, hvor man ser på andres billeder. Hvis du bare vil vise billeder, så lave en hjemmeside.

    IMO bliver det slet ikke taget seriøst nok, at det her er et galleri...


  • #19   1. jul 2012 Ikke gode? De var da absolut ikke sløret, og billederne er taget for at vise hans forskellige farver på siderne? Og jeg er da bestemt ikke den eneste der har gjort det. OG så mener jeg bestemt heller ikke at det er grund nok til at afvise, at billederne er taget på samme sted. Jeg kan hurtigt plukke 10 andre ud som er accepteret med den slags.

    Jeg synes bare det her er for langt ude.

    Og ja jeg er afvist, ikke bare en gang men 10! Synes virkelig ikke det er fair.


  • #20   1. jul 2012 Og på intet tidspunkt har der været problemer over mine billeder af denne kanin, men det er teksten den åbenbart var gal med.

  • #21   1. jul 2012 Hvorfor er det du ikke bare venter til du kender ham bedre og har andre billeder ?

    Er det virkelig så svært at vente med at oprette en kanin ?

    Og nej, jeg har ikke set din kanin, og meget sjællent jeg overhovedet byder velkommen.


  • #22   1. jul 2012 Jeg ventede ikke fordi jeg da absolut ikke troede det ville blive et problem.. Det havde jeg da slet ikke forventet!!!

    Min kanin er ikke inde, og sådan er det. Jeg lader den ligge her, men synes jeg er i min gode ret til, at blive enormt skuffet og ærgerlig over det, idet jeg egentlig synes ret godt om siden!


  • #23   1. jul 2012 Der er ingen grund til udråbstegn, vi kan sagtens se hvad der står

    Men der er måske tilbud på dem ? smiley


  • #26   1. jul 2012 Lena, ja det synes jeg nemlig også er vildt og jeg forstår det ikke. smiley men tak for din medforståelse. smiley

    Nørrenutten, de billeder jeg havde viser meget tydeligt min kanins ansigt, krop og i det hele taget er det billeder med god lys osv. Jeg har skrevet om dens sind, størrelsen var uddybet osv så jeg forstår det simpelthen bare ikke.. Og jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der opretter samme dag. Hmm. Det er og bliver nok bare en uopklarelig gåde i og med dem der afviste ikke melder sig på banen og forklare mig. Omvendt er jeg også ganske klar over at en del af dem afviste pga dette indlæg! smiley

    Stald magela, man bliver da hurtig klar over hvor en af afviserstemmerne kom fra!!!!!!!!!!!!! :'*


  • #27   2. jul 2012 Det gør du så ikke nej, for aber ikke hvad du snakker om for stemmer ikke velkommen og afviser heller ikke smiley

    Men jeg kan ikke se det er så svært, så må du jo skrive om hvordan du fik ham, hvad du vil bruge ham til, ja hvad ved jeg


  • #29   2. jul 2012 Du er formentlig også selv skyld i nogle af de afvisninger, fordi du har valgt at komme med denne tråd, før dyret blev godkendt.
    Da jeg var der inde, var der 2 ud og 6 ind...

    Den kanin jeg sad og kiggede på, var der et billede hvor en del af kaninen så sløret ud, og mindst 1 billede hvor kaninens ører ikke var helt med i billedet, og det så ikke ud som om det var taget med vilje.
    Efter min mening (og den har jeg ret til), er det ikke et godt billede. Men når det ikke er mere end det, så lader jeg som sagt bare helt være med at stemme. Det har jeg også gjort med andre dyr... Men hvis der er andre der har haft det som mig, så er de i deres fulde ret til at give en udstemme - præcis som du vil være, hvis du mener at nogle billeder ikke er gode nok.

    Personligt ville jeg faktisk ikke have noget imod at få afvist dyr... Der måtte bare gerne følge kommentarer med, om hvad problemet er (burde være obligatorisk imo, så man har en chance for at rette det).
    Har f.eks. et dyr her inde, hvor billederne ikke er noget at skrive hjem om, og jeg ville godt kunne forstå, hvis hun var blevet afvist. Det er også på hende, jeg har fået den kommentar jeg er blevet mest begejstret for, for det var en reel kommentar om billedernes kvalitet.

    Men det er muligt jeg er blevet miljøskadet af at hænge ud på Tegnebordet og deviantArt.
    Der kan man godt nok smide alt det op man vil, men hvis det ikke ser godt ud, får man bare ingen respons...


  • #30   2. jul 2012 Du har fuldt ud ret til at have den holdning. Jeg sidder dog lige og kigge alle syv billeder igennem, og ja det er rigtigt der er en af billederne hvor begge ørene ikke er på, men det var for at vise de to forskellige farver han har på hver side.
    Men, ingen af billederne er sløret - jeg fiken kommentar til en af mine andre kaniner fordi det var lidt sløret, og tænkte meget over det da jeg tog billeder af ham her.

    Egentlig har jeg heller ikke imod at blive afvist, hvis det dog bare var fordi jeg havde overtrådt en regl.

    Jeg er godt klar over, at denne tråd gav afviserstemmer, men jeg håbede på, at nogen af dem der havde givet mig negativer, ville komme på banen og give en grund til dem. Jeg har fået to kommentar om hvad der var galt ud af ti, og jeg har skrevet der nok skal komme mere skrift.

    Nå men han er ikke inde, så så længere er den ikke.. Jeg må forsøge en anden gang.. Det her synes jeg i hvertfald er for meget..


  • #31   2. jul 2012 Det er faktisk også for dårligt, at du ikke har fået nogle flere kommentarer på hvorfor han ikke er blevet godkendt.

    Men held og lykke med at få ham ind smiley Som regel går det jo meget nemt her inde.


  • #32   3. jul 2012 jeg har også fået afvisninger på et par af mine marsvin, da jeg prøvede at oprette dem. men jeg har bare besluttet mig for ikke at tage mig af det, hvis mine dyr alligevel er kommet ind og jeg ikke har fået noget svar på hvorfor smiley

Kommentér på:
Hvorfor bliver min kanin afvist? :@

Annonce