{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Marcus M
Marcus M
Tilmeldt:
13. apr 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Spiser eller drikker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej alle...

Jeg har 2 han marsvin.
Den ene døde desværre for et par dage siden:(
Jeg synes at det andet marsvin virker så trist de sidste 2 dage har han ikke spist eller drikket særlig meget.
Jeg har prøvet og haft ham ude 3 gange om dage for at se om det kunne hjælpe lidt men det ser ikke ud til at han spiser eller drikker mere af den grund:(


PLEASE hjælp mig vil ikke miste ham også:(


MVH Marcus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser eller drikker ikke
  • #1   13. apr 2013 hvis den anden er død for et par dage siden og den tilbageværende også virker syg så burde du nok gå til dyrlæge i stedet når du ikke ved hvad de fejler.

  • Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   13. apr 2013 Hej Susan S den tilbageværende virker ikke syg den virker mere trist.
    Og den anden døde ikke af en sydom den døde af en ting den var blevet født med.
    Men tak for dit svar! smiley


    MVH Marcus


  • #3   13. apr 2013 den tilbageværende kan sagtens være blevet trist af at miste sin ven.. nogen bliver så triste at de sætter sig i et hjørne og venter på at dø selv.

    Så er du sikker på at den ikke fejler noget, så er der kun én ting tilbage, og det er en ny ven (af samme køn), og når han er trist, så kan det ikke gå for langsomt.


  • Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   13. apr 2013 Hej Sweet Leaf.

    Tror nok du har ret så skal nok finde på noget 1000 tak for hjælpen!


    MVH Marcus


  • Nana S
    Nana S Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 14
    #5   14. apr 2013 Et marsvin der ikke spiser og drikker er et meget sygt marsvin. (Eller trist, som en anden også beskriver.)

    Problemet er at du er nødt til at gøre noget NU. Marsvin dør af ikke at spise, meget hurtigt. 48 timer uden mad kan f.eks. give fedtlever og det dør de af. Jeg ville overveje at tvangsfodre, hvis grisen virkelig ikke spiser noget, men dyrlægen skal være første prioritet.


Kommentér på:
Spiser eller drikker ikke

Annonce