{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

At vælge en Gnaver der passer til mig {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg skal flytte i en lejlighed på 64 kvm alene.
Jeg vil gerne adoptere et dyr jeg kan passe.
Jeg har kigget på primært kanin, ilder og tamrotter.

Jeg kunne godt tænke mig at nusse og håndtere dyret fx tæt på brystet lidt ligesom en kat. Det er dog ikke et krav da jeg ved dyr kan have forskellige personligheder og derved ikke sikkert de er trykke ved dette.
Så det er bare et ønske.

Lidt om min viden omkring antal.
Jeg ved at man som minimum skal anskaffe 2 tamrotter men 3 eller flere er bedst i forhold til hierarkiet.
Med kanin har jeg hørt at 2 er bedst men andre siger at man godt kan have en enkelt.
Og det er faktisk det samme jeg har hørt angående ilder, så der er jeg usikker på om en kanin eller en ilder kan gå alene.

Nu vil jeg lade jer stille spøgersmål eller komme med forslag, og derved kan jeg uddybe mig mere og give mere konkrete svar i forhold til emnet.
Mange tak for opmærksomheden og at du læste mit opslag 😃


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At vælge en Gnaver der passer til mig
  • #1   30. jul 2023 Rotter eller marsvin ville helt klart passe godt til dig:) kaniner er ikke de store "puttedyr" og vil ikke løftes på. Ildere kræver meget plads, og et stort nok bur ville fylde rigtig meget på dine kvadratmeter.

  • #2   30. jul 2023 jeg ved godt ilder kræver et af de store bure med flere etager og tror mest jeg er til den måde de er på. jeg var ude og besøge en der havde 3.
    det jeg tænker på er at jeg vil hellere end gerne give dem det plads de får brug for og de vil få lov og være fri når jeg ikke sover.
    ved du om det er okay og have en enkelt ilder?
    siden kanin ikke er nå pudse nusse tror jeg nemlig idler ville være gode for mig især hvis den kan holde enkeltvis


  • #3   30. jul 2023 @Amalie B. Ja ildere er sociale og skal holdes Mindst to sammen, I et bur på minimum 2,5 m2 x 1,5 m højt.

Kommentér på:
At vælge en Gnaver der passer til mig

Annonce