{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen forskellige spørgsmål???
  • #1   18. mar 2013
    2: det er ikke vildt synd hvis den ikke kommer ud 2 dage, men en uge er lige lovlig meget hvis den ikke kommer ud af buret.
    men de skal have "kærlighed" hver dag.


  • #2   18. mar 2013 okay:)

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #3   18. mar 2013 Om det er synd at den ikke kommer ud afhænger af hvilket bur den har. Mine kommer meget sjældent væk fra deres "bur" da det skader mere end det gavner dem. (med mindre der er minimum to personer med som de kender godt fx mig og min far)
    Men bor de i et almindeligt bur er det helt klart synd hvis de ikke kommer ud og røre sig hver eneste dag.


  • #4   18. mar 2013 okay du kan se simbas bur i billede "16" i "min gamle stald":)

  • #5   18. mar 2013 En kanin skal ud og løbe så tit som muligt. Det er ikke sundt for dem at sidde i et bur 24/7.
    Dog har en kanin ikke samme kæle/kramme/nussebehov som vi har. Jeg er kun ude ved mine kaniner når jeg fodrer og muger, og har jeg unger er jeg derude for at de kan blive vant til menneskelig kontakt. Men ellers har jeg ikke rigtig kontakt med mine kaniner på den måde. Kun de kaniner der gerne vil nusses lidt. Ellers lader jeg dem være.


Kommentér på:
nogen forskellige spørgsmål???

Annonce