{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Underholdning af kanin {{forumTopicSubject}}

Hvordan holder i jeres kaniner underholdt i løbet af natten? Vi har den sødeste lille kanin her hjemme men om natten virker det til at hun keder sig. Jeg har forsøgt mig med at gemme diverse snacks, vi har legetøj som jævnligt bliver skiftet ud, hendes indhegning og toilet holdes rent, vi giver hende opmærksomhed og aktiverer hende og hun har i løbet af dagen adgang til at løbe rundt i hele lejligheden.

Når hun har fri adgang til lejligheden bevæger hun sig sjældent uden for sin base men ligger egentlig bare og slapper af eller æder. Når vi så lukker af om natten(hendes indhegning er stadig stor og hun bevæger sig som sagt sjældent uden for den om dagen) går der kun nogle timer før hun enten tonser rundt, ødelægger sit tæppe og værst af alt konstant graver i sin toiletkasse. Det er så stort et problem at jeg de fleste nætter enten skal op om natten og prøve at aktivere hende eller distrahere hende med mad eller også bliver vi vækket tidligt om morgenen og kan ikke få hende til at være stille. Jeg får efterhånden ikke nok søvn og den søvn jeg får er dårlig plus jeg vågner med buldrende hovedpine hver morgen.

Jeg elsker hende forfærdeligt højt men føler vi har prøvet så mange ting og intet virker. Som sagt er det især det at hun graver i sit toilet som er generende da hun i op til en time, hvis ikke flere, konstant graver ned i plastikbunden.


Hun er endnu ikke neutraliseret men vi har planer om det skal gøres. Har nogen oplevet at det har ændret problemer som dette markant?
Vil for alt i verden bare beholde hende her hjemme men hvis det ikke bliver bedre ved jeg simpelthen ikke hvad vi skal stille op.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning af kanin
  • #1   18. feb 2022 Har i prøvet at lade hende hoppe rundt i lejligheden om natten?
    Vi tænkte også til at starte på, at vi ville have vores kanin i bur om natten, men vi har haft meget få problemer med at have hende ude hele tiden.
    Kaniner er nataktive, og det er derfor af gode grunde ikke så godt at hun har mindre plads om natten, når det nu engang er der hun er mest aktiv.

    Vi har også en masse lejetøj af pap vores kanin er meget glad for at gnave i. køkkenrullerør, toiletrullerør og papkasser osv. (det må ikke være med farvestoffer ol.)


Kommentér på:
Underholdning af kanin

Annonce