{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.141 visninger | Oprettet:

Underholdning til kanin :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har en fin han kanin men syntes han mangler underholdning smiley Jeg kan ikke bare tage han ud af buret, hvilket måske lyder underlig men har en hund som ikke er stor fan af kaniner. Han bliver selvfølgelig passet med ret bur, negle, pæls, tænder samt foder og vand.
Kan godt ske det lyder underligt men kan kan købe noget som så kan underholde en kanin?
Andre gnaver har løbehjul smiley
Eller behøver de ikke andet end hø oh foder?
Syntes bare det må være kedelig, at sidde der hver dag uden der sker andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underholdning til kanin :-)
  • #1   10. aug 2011 Altså kan se du har schæfer.. Og min schæfer elsker simpelthen de små pus.. De sover endda sammen :o)
    Så måske det handler om tilvænning?

    Jeg har det sådan at et dyr ikke skal udelukke det andet.. Er der ikke mulighed for at kaninen kan komme ud og hoppe i et værelse uden hunden?

    Det er ellers et kedeligt liv uden kontakt med mennesker.. Kaniner (som desuden ikke er gnavere (: ) kan sommetider godt lide bolde med klokke i, eller en bamse. Personligt er mine mest glade for selskab - bamserne sover de med :o)

    ellers kan du købe en sele og lufte den udenfor uden hund smiley


  • #2   10. aug 2011 Det er ikke schæferen men min amstaff som ikke er fan af ham og det går så længe han er i buret. Schæferen tror det er hendes baby. Døren bliver også lukke ind til det rum han er i når han skal ud og hundene bliver fjernet ind i mellem så han kan komme med i haven, har snor til ham.
    Han har bamser og haft en foder bold, har også prøvet med marsvin men det er han ikke interesseret i.


  • Pernille Siff H
    Pernille Siff H Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #3   13. jan 2014 Vil det sige din kanin aldrig er ude?

  • #4   13. jan 2014 Hej Pernille
    Først vil jeg lige minde dig på at det er skrevet i 2011. Men nej selvfølgelig er han ude af sit bur bare ikke så tit som ønsket.

    Der ud over er han her desværre heller ikke mere. Han sov ind for ca 6 måneder siden


  • Pernille Siff H
    Pernille Siff H Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #5   21. jan 2014 Åh det er jeg ked af smiley

Kommentér på:
Underholdning til kanin :-)

Annonce