{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.678 visninger | Oprettet:

(Marsvin) Hvor højt kan de egentlig hoppe/springe? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er marsvin jo som sådan normalt ikke ligefrem "hoppende" dyr, ved jeg godt, men forleden aften havde jeg alligevel en oplevelse, som gjorde mig nysgerrig...

Jeg havde været så uheldig at få en del fluer ind i soveværelset (selv om jeg er grundig mht. at holde rent og pænt i løbegårdene, kan de åbenbart ikke undgås helt) og var derfor i gang med improviseret fluesmækker, i form af et blad, for at få udryddet nogle af de mange irriterende små summende og svirrende bæster.

En af dem (fluerne, altså) havde sat sig lige over løbegårdene, og uden at tænke mig om, klasker jeg den bare. Det gav selvfølgelig et "smæk", som skabte en del tumult i løbegårdene... og da jeg så ned bagefter, opdagede jeg til min forfærdelse, at stakkels Indy var blevet så forskrækket, at han var hoppet over skillerummet ind til Aslan og Butterfly.

Nu er det så bare sådan, at det skillerum faktisk er cirka 30-35 cm højt...

Så mit spørgsmål er: Hvad er jeres erfaring? Hvor højt KAN et marsvin hoppe... når de virkelig vil, altså??

Jeg er bare blevet nysgerrig. smiley

(tilføjelse: stakkels Indy blev naturligvis behørigt trøstet og sat tilbage i sin egen løbegård igen + jeg smækker aldrig mere fluer lige over løbegårdene)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Marsvin) Hvor højt kan de egentlig hoppe/springe?
Kommentér på:
(Marsvin) Hvor højt kan de egentlig hoppe/springe?

Annonce