{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Teddy hår? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en teddy kanin jeg den 27/11 har haft i et år. Der har været lidt problemer med pelsen, men efter en tur hos frisøren klare den det fint. Jeg klipper hende og tjekker hendes pels ca. hver anden dag. Der har ikke været problemer med hendes øjne som teddy'er godt kan have tendens til, men hendes pels under det ene øje er begyndt lidt at sætte sig sammen og så skille sig ad igen længere nede i pelsen. Skal jeg være bekymret? Jeg har klippet hende idag især ved øjnene. Hvad skal jeg gøre ved det? Har i nogen ide om hvad det er?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teddy hår?
  • #1   11. nov 2012 Du kan nok ikke gøre andet end hvad du gør allerede :-).
    Vi har 4 teddy kaniner og klipper dem også rundt om øjnene. En af dem har dog åbenbart lidt sarte øjne, for der kommer nemt lidt betændelse i, så hende bliver der holdt lidt ekstra øje med :-). De er dejlige de teddy´er smiley


  • #2   11. nov 2012 Tak for svaret! smiley Nu har min teddy dog også et lidt mærkeligt øje. Halvdelen ad øjet er HELT sort og resten er normalt... Jeg ved ikke hvorfor hun har det men det lader ikke til at gøre ondt på hende. Jeg synes at teddy'er er meget kærlige<3 Og meget glade for at nusse smiley Er det kun min? smiley

Kommentér på:
Teddy hår?

Annonce